Valtran Direct mallisto

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Kivinen
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Valtran Direct mallisto

Lukematon viesti Kirjoittaja Kivinen »

Oisko kellää kokemusta valtra diregdistä? Tiiä vaikka harkihtis ostoa.
Jari
Luokka: >500hv

Re: Valtran Direct mallisto

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

Kivinen kirjoitti:Oisko kellää kokemusta valtra diregdistä? Tiiä vaikka harkihtis ostoa.
Kenelläkään ei ole sellaista kokemusta että auttas traktorin ostossa. Kavereilla ollu ajossa jo pitkään mutta protoja joten eipä niistä ihmeitä voi päätellä. Lue kokemuksista vaikkapa tuoreesta Urakointiuutisista:-)
Cultio

Lukematon viesti Kirjoittaja Cultio »

Toivottavasti niitä myydään jonkun verran, että saavat viat korjattuja ennenkuin itse rupee kysymään tarjousta. 8)

Koeajon perusteella tuo vaikuttaa ihan hyvältä, kyllä on odotettu keppien poistoa hytistä, kun kaikilla muilla on jo sähkövaihteet jo alemmissakin hintaluokissa. Itse en oikein päässyt jyvälle toiminnoista koeajopäivillä, jonoa oli kirkolle asti ja lyhyen lenkin aikana automatiikka sekaantui vaihtamiseen jotenkin häiritsevästi. Aluevaihto sujui pitkään miettien.

Voisi olla vaihtoehto, kunhan hinta ei karkaa liikaa sitten kun protot on testattu :?
sirkussonni

Lukematon viesti Kirjoittaja sirkussonni »

Cultio kirjoitti:Toivottavasti niitä myydään jonkun verran, että saavat viat korjattuja ennenkuin itse rupee kysymään tarjousta. 8)

Koeajon perusteella tuo vaikuttaa ihan hyvältä, kyllä on odotettu keppien poistoa hytistä, kun kaikilla muilla on jo sähkövaihteet jo alemmissakin hintaluokissa. Itse en oikein päässyt jyvälle toiminnoista koeajopäivillä, jonoa oli kirkolle asti ja lyhyen lenkin aikana automatiikka sekaantui vaihtamiseen jotenkin häiritsevästi. Aluevaihto sujui pitkään miettien.

Voisi olla vaihtoehto, kunhan hinta ei karkaa liikaa sitten kun protot on testattu :?
Tehdasvierailun jälkeen paikallinen myyjä soitteli ja tunnusteli tuntoja, totesin siihen sitten että katsotaan sitten muutamien vuosien päästä, kunhan on ensin tehty loppuun. En haluaisi olla koekappaleen OSTAJA, sitten jos jollain muulla tapaa pääsis käyttäjäksi, voisin harkita asiaa. Kyllä hän varsin hyvin ymmärsi. Eli kiinnostava vaihtoehto sitten joskus, jos vielä on ajan hermoilla.
Vastaa Viestiin