Salmonella näytteet ruokakaupassa

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

MaamiesMainio
Luokka: 75 hv., takaveto

Salmonella näytteet ruokakaupassa

Lukematon viesti Kirjoittaja MaamiesMainio »

Kävin ostamassa postimerkkejä pahimman salmonella kohun aikoihin eräästä postista, joka toimi ruokakaupan yhteydessä. Siinä kassojen vieressä oli Itellan lähtevän postin rullakko puolillaan pahvirasioita, joissa osoitteena oli Evira. Tulikin mieleeni, että mahtaako nuo olla niitä salmonella näytteitä. Asia jäi vaivaamaan ja kysynkin, että onko mahdollista että näytteet lähetetään postin välityksellä ruokakaupasta? Jos näin on, niin täytyy sanoa että on Eviran omavalvonta täysin retuperällä. Toivottavasti olen väärässä ja pahvirasiat olivatkin harmittomia ystävänpäivän tervehdyksiä.
Ehkä joku asiaan perehtynyt voisi minua valaista.
Hemmo Raunio
Luokka: yli 100 hv

Re: Salmonella näytteet ruokakaupassa

Lukematon viesti Kirjoittaja Hemmo Raunio »

Voihan ne olla lehmänpäitäkin, kun kotona teurastetut naudatkin pitää nyt tutkia hullun lehmän taudin varalta. Paketin koosta voi jotain päätellä.
kaptah
Luokka: Hevosaura

Re: Salmonella näytteet ruokakaupassa

Lukematon viesti Kirjoittaja kaptah »

Tietysti voi olla. Itse lähetän lietelantanäytteen Jaffapullossa ravinneanalyysiin. Paikallisen asiamiespostin kautta. Toivottavasti pullo kestää...
Vastaa Viestiin