Kävin ostamassa postimerkkejä pahimman salmonella kohun aikoihin eräästä postista, joka toimi ruokakaupan yhteydessä. Siinä kassojen vieressä oli Itellan lähtevän postin rullakko puolillaan pahvirasioita, joissa osoitteena oli Evira. Tulikin mieleeni, että mahtaako nuo olla niitä salmonella näytteitä. Asia jäi vaivaamaan ja kysynkin, että onko mahdollista että näytteet lähetetään postin välityksellä ruokakaupasta? Jos näin on, niin täytyy sanoa että on Eviran omavalvonta täysin retuperällä. Toivottavasti olen väärässä ja pahvirasiat olivatkin harmittomia ystävänpäivän tervehdyksiä.
Ehkä joku asiaan perehtynyt voisi minua valaista.
Salmonella näytteet ruokakaupassa
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
MaamiesMainio
- Luokka: 75 hv., takaveto
- Viestit: 78
- Liittynyt: 19 Huhti 2006, 23:36
-
Hemmo Raunio
- Luokka: yli 100 hv
- Viestit: 108
- Liittynyt: 06 Joulu 2006, 20:33
- Paikkakunta: Suur-Salo
Re: Salmonella näytteet ruokakaupassa
Voihan ne olla lehmänpäitäkin, kun kotona teurastetut naudatkin pitää nyt tutkia hullun lehmän taudin varalta. Paketin koosta voi jotain päätellä.
Re: Salmonella näytteet ruokakaupassa
Tietysti voi olla. Itse lähetän lietelantanäytteen Jaffapullossa ravinneanalyysiin. Paikallisen asiamiespostin kautta. Toivottavasti pullo kestää...