Krause muutti pois meiltä, ja se siitä....Asia hoidettu loppuun jo ennen vuodenvaihdetta. Mä en tullu juttuun engelsmannien kanssa. Vika lienee mussa?koivumaki kirjoitti:Vähän jäi epäselväksi miksi uudet VM erittäin hyvät protovantaat eivätten ole Caddy krausen alla vaan VMn alla.No se siitä...
Mä olen joskus todennut että on erittäin hyvä että Suomalaiset koettavat kehittää ja innovoida.Toisaalta sitten taas tää kylvöhomma on sikäli hassu,että miksi pitää pistää totaalisesti vastakkain eri kylvölajit?Mä syyllistyn siihen hiukan itsekin,mutta väitän kuitenkin ajattelevani asiaa aika lailla.Ja teen molempia sekä suora että perinteistä kylvöä joka vuosi.
Minusta,jos uusi VM konsepti sopii kaikkeen kylvöön hyvin niin siitä vaan.
Nää epäilevät jutut vaan tuppaa sikiään mm.vajavaisesta viimeistelystä ja kestävyydestä,eli siis liian nopeasta tuotekehityksestä....siis ts.pienillä resursseilla....
Onnea vaan VM uudelle koneelle,hienoa jos Suomalainen menestyy.Hurmos vaan ei pelkästään elätä...
Itte koitan nyt pärjätä suorakylvämällä. Välimalli on vähän tietyllä tavalla epätaloudellinen ja hidastaa oppimista
Mäkin toivotan onnea uudelle VM:lle. Tää on testiajossa meillä ja nyt juuri en näkis syytä miks yhteistyö ei jatkuis. Vähempi hurmosta, kun vaihtoehdot on auki jatkoa aatellen.
Ja on tässä suorakylvössä pari muutakin haastetta, kun saada kelvollinen oras aikaiseksi.
Viimeistelyssä on aina parantamisen varaa. Ja resurssit on rajalliset kaikilla, mä olen siihen jo itse tottunut, kun tuo pääkoppa on mikä on.... Jopa mun Ransuportterin maalauskin on niin huono, etten harrasteautoon tommosta appelsiinipintaa vajainen täyttöineen kelpuuttais.....vaikka onkin tehty laadun kotimaassa?
Niin tai näin....nostan hattua uudesta vantaasta Pohjanmaalle. Innovatiivisuutta ja työtä on asian eteen tehty. Ja vantaan materiaalit on laadukkaita tehdastekoisia osia siemenputkia myöten 4 metrisessä. Kiekot Espanjasta. Syvyys pyörä ja siemenputket Argentiinasta ja sulkupyörä Ameriikasta. Ja laakerit Japaniasta.
Noh kattellaan miten homma etenee...