Näyttelyistä
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
oppipoika2
- Luokka: 75 hv., takaveto
Näyttelyistä
Ihan vaan mielenkiinnosta nyt kun agria on menossa!!
Kuinka kauan yleensä vietätte aikaa näyttelyissä?
Siis lähinnä riittääkö tunti vai meneekö useampi päivä?
Kuinka kauan yleensä vietätte aikaa näyttelyissä?
Siis lähinnä riittääkö tunti vai meneekö useampi päivä?
- Auts
- Luokka: >500hv
Re: Näyttelyistä
Kyllä se kiertelyn aika on pariin kolmeen tuntiin jäänyt.
- Rubinjo
- Viesti:
2 x 4-5 tuntia.
-
Murtola_Lasse
- Viesti:
Junalla kun olen mennyt. jää vain vajaa 5 tuntia aikaa kierrellä, aina on aika loppunut kesken, osa jäänyt katsomatta.
-
Klapikauppias
- Viesti:
Nelisen tuntia sielä vaimon kanssa kierreltiin ja kantapäät leves ihan tarpeeksi ja niskat meinas mennä kun yritti katsoa kuinka korkealle se rumpupuimurin säiliö avautuu..
onneksi eilen saatiin ilta olla jyväshovis neljänsuoran tanseissa lanteita nuorruttamassa.
Ei ihan oikeasti tahdo ymmärtää tuota yhtälöä, tämän päivän viljan hinta suhteutettuna noihin koneisiin, mitä oli tarjolla, mulla on varmasti jotenkin vanha laskukone 
- Mullifarmari
Koneagriassa meni nyt 5h ja se riitti kun reissussa oli ihan turistina, eikä ollut mitään sen kummempaa asiaa, jota olisi pitänyt selvitellä. Agritechnikoista ja EuroTiereistä selviää parissa päivässä, kun ei unohtu mihinkään osastolle pidemmäksi aikaa 
-Mf-
-Mf-
Sima, Eima, Agritechnika, Agromek, Isot britti ja Jenkki-näyttelyt syytä varata 3 päivää,,,,,,,
Kotimaan näyttelyt katsoo helposti kolmeen tuntiin perin pohjin.

Kotimaan näyttelyt katsoo helposti kolmeen tuntiin perin pohjin.
- sirkussonni
Ehkä sinä siihen pystyt, jos siis katsoo vain ulkomaiset koneet eikä lainkaan esim. kotieläintilalle suunnatut koneet ja muut vermeet ym. ja vieläpä pitää jotakin asioita kyselläkin ja kauppaa hieroa.perfekt kirjoitti: Kotimaan näyttelyt katsoo helposti kolmeen tuntiin perin pohjin.![]()
Turistina olin koko perheen voimalla lauantain, kiire siinä viidessä tunnissa on aina että edes joka hallissa tulisi käytyä. Keskiviikko ja torstai meni esittelytehtävissä, eli tuli siinä sivussa jo valmiiksi katsottua missä oikeasti pitää käydä asiaa haastamassa.
Sopiva aika olisi minulle varmaankin kaksi lyhempää päivää, yksi pitkä olis huonompi. Toisaalta kolmen jälkeen iltapäivällä ei enää ole ruuhkaa osastoilla, silloin saisi asiat paremmin hoidettua....
Kolmeen tuntiin ei perinpohjin näyttelyä varmastikaan katso. Siinä ajassa kyllä selviää, jos katsoo vain itseään tosiaan kiinnostavat ja sopivan kokoiset koneet sekä käy infopisteet läpi.
-
Klapikauppias
- Viesti:
No eipä tuolla ois mieleenkään tullu oikeasti kauppaa käydä, kyllä sen saa sitten tehtyä kun on rauhallisempaa eikä kokoajan joku tulos välistä kysymään jotain, itse ainakin suhtaudun aina noihin näyttelyihin sellaisen yleiskatsauksena, näkee missä mennään, kaupat tehdään sitten kahdenkesken.