Verolomakkeet v.2004

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Murtola_Lasse
Luokka: >500hv
Viestit: 1049
Liittynyt: 17 Joulu 2004, 15:27
Paikkakunta: Marttila
Viesti:

Verolomakkeet v.2004

Lukematon viesti Kirjoittaja Murtola_Lasse »

Avatar
Jorma
Luokka: >500hv
Viestit: 1479
Liittynyt: 26 Tammi 2005, 15:22
Paikkakunta: Pori

Lukematon viesti Kirjoittaja Jorma »

Alkaa olla ajankohtaista. Jättääkö moni veroilmoituksen sähköisessä muodossa?
Avatar
ATH
Luokka: >500hv
Viestit: 883
Liittynyt: 12 Tammi 2005, 22:54
Paikkakunta: Merikruunu

Lukematon viesti Kirjoittaja ATH »

Tein ilmoitukset noilla imuroitavilla pdf kaavakkeilla ja AdobeAcrobatilla. ALV:n vuosi-ilmoitusta en löytänyt verohallinnon sivuilta ja sen tein perinteisesti kynällä. Liekö niin ettei Alv:n vuosi-ilmoituskaavaketta olekkaan laitettu tarjolle.
Avatar
Jorma
Luokka: >500hv
Viestit: 1479
Liittynyt: 26 Tammi 2005, 15:22
Paikkakunta: Pori

Lukematon viesti Kirjoittaja Jorma »

Vuosi alvin lomaketta ei tosiaan sähköisenä. Saa nähdä miten kauan vuosimenettely säilyy...
Avatar
perfekt
Luokka: >500hv
Viestit: 1639
Liittynyt: 19 Joulu 2004, 19:41
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja perfekt »

https://tyvi.sonera.fi/

Eiköhän tällä voi hoitaa alvit myös vuosi jutussa, ainakin kk homma onnistuu......TH
Vastaa Viestiin