Presidenttinvaalit 2006

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

Kenen edokkaista haluaisit voittavan presidentinvaalit 2006?

Äänestys päättyi 16 Joulu 2005, 20:37

Bjarne Kallis, Suomen Kristillisdemokraatit
0
Ei ääniä
Sauli Niinistö, Kansallinen Kokoomus
17
26%
Timo Soini, Perussuomalaiset
6
9%
Heidi Hautala, Vihreä liitto
2
3%
Henrik Lax, Ruotsalainen kansanpuolue
1
2%
Matti Vanhanen, Suomen Keskusta
36
55%
Arto Lahti, Sitoutumaton
2
3%
Tarja Halonen, Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 66

spider
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 123
Liittynyt: 16 Marras 2005, 23:58
Paikkakunta: Länsi-Siperia

Lukematon viesti Kirjoittaja spider »

He Hee :lol: :lol: :lol:
Hautala jäi viimeiseksi, miinus 45 pistettä. Halonen kahdeksas. Kärjessä aika
tasaista - Niinistö, Kallis, Vanhanen.
spider
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 123
Liittynyt: 16 Marras 2005, 23:58
Paikkakunta: Länsi-Siperia

Lukematon viesti Kirjoittaja spider »

Tässä vähän "armaan" presidenttimme "ansioita".

http://mirrorium.com/tarja_halonen/

Tarja on kansainvälisen lesbojärjestön jäsen:

http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/w ... 0800wo.htm
Avatar
valametti
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Viestit: 22
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 15:04

Lukematon viesti Kirjoittaja valametti »

Äänestä Tarjaa, niin saat halosta. :lol:
andypoge
Luokka: yli 200 hv
Viestit: 240
Liittynyt: 23 Elo 2005, 11:45

Lukematon viesti Kirjoittaja andypoge »

Täällä sitä mieltä, että ylipäällikön on syytä olla armeijan käynyt.
Murtola_Lasse
Luokka: >500hv
Viestit: 1049
Liittynyt: 17 Joulu 2004, 15:27
Paikkakunta: Marttila
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Murtola_Lasse »

Ja tänään on viimeinen tilaisuus mennä äänestämään ja täyttää kansallisvelvollisuus
teräsmies24E
Luokka: >500hv
Viestit: 551
Liittynyt: 07 Loka 2005, 21:56
Paikkakunta: Auranmaa

Lukematon viesti Kirjoittaja teräsmies24E »

Murtola_Lasse kirjoitti:Ja tänään on viimeinen tilaisuus mennä äänestämään ja täyttää kansallisvelvollisuus
taitaa muuten olla sama äänestys paikka meillä molemmilla? Onse muuten kumma kun joudutaan tuomaan sosialisti kirkonkylästä asti. Ollaan me niin huonoa sakkia...

Mietin olenkos enempi auralainen/marttilalainen siinä on mulla pulma. Ei marttilassa. :twisted:
Avatar
O.J.
Luokka: >500hv
Viestit: 1684
Liittynyt: 01 Syys 2005, 21:42
Paikkakunta: Koillis-Savo

Lukematon viesti Kirjoittaja O.J. »

http://www.vaalikone.fi/presidentti2006 ... /tulos.jsp

Täältä saa vertailla aika reaaliajassa mm. oman paikkakuntansa tuloksia.

Edit: http://192.49.229.35/TP2006K1/s/tulos/lasktila.html
spider
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 123
Liittynyt: 16 Marras 2005, 23:58
Paikkakunta: Länsi-Siperia

Lukematon viesti Kirjoittaja spider »

Hyvältä näyttää, Haloskan kannatus tippuu Helsinkiä myöten. :lol: :lol:
jed
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Viestit: 32
Liittynyt: 10 Touko 2005, 20:55
Paikkakunta: Tre

Lukematon viesti Kirjoittaja jed »

Ehdokkaiden suurimmat kannatusäänestysalueet

http://www.vaalikone.fi/presidentti2006 ... alueet.jsp
Avatar
Jari
Luokka: >500hv
Viestit: 3510
Liittynyt: 05 Touko 2005, 10:05
Paikkakunta: K-Pohjanmaa

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

Ei menny niinku omassa kunnassa parissakin piirissä :lol:

Pääasia ettei haloska pääsyt jatkoon,saattaa käydä vielä kylmästi toisella kierroksella.

Toivottavasti... Ei Niinistökään huono vaihtoehto :wink:
maltanhaukka
Luokka: Polkutraktori
Viestit: 2
Liittynyt: 16 Tammi 2006, 00:32
Paikkakunta: tavastkyrö

Lukematon viesti Kirjoittaja maltanhaukka »

Kävi kuinka hyvänsä annoin ääneni Matille.nyt pelataan loppu peli,
jos halutaan eroon tasa-arvotasatanttalasta,niin on tässä vaiheessa
äänestettävä Niinistöä.ja muistakaa Matti on Hyvä Pääministeri.
Vastaa Viestiin