Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Murtola_Lasse kirjoitti:Ja tänään on viimeinen tilaisuus mennä äänestämään ja täyttää kansallisvelvollisuus
taitaa muuten olla sama äänestys paikka meillä molemmilla? Onse muuten kumma kun joudutaan tuomaan sosialisti kirkonkylästä asti. Ollaan me niin huonoa sakkia...
Mietin olenkos enempi auralainen/marttilalainen siinä on mulla pulma. Ei marttilassa.
Kävi kuinka hyvänsä annoin ääneni Matille.nyt pelataan loppu peli,
jos halutaan eroon tasa-arvotasatanttalasta,niin on tässä vaiheessa
äänestettävä Niinistöä.ja muistakaa Matti on Hyvä Pääministeri.