Klapisäkit ruotsista
Valvoja: Farmari-ryhmä
Klapisäkit ruotsista
Hei!
Olen tilaamassa ruotsista klapisäkkejä. (www.vedsack.se)Haluaisin niitä alhaalta avattavia... Ovat kuulemma käytössä todella käteviä. Haluasiko joku muu?.... yhdessä tilaaminen olisi huomattavasti kannattavampaa...kannattaisi tilata se 120 kpl. itse ajattelin 30kpl.
T:kake
Olen tilaamassa ruotsista klapisäkkejä. (www.vedsack.se)Haluaisin niitä alhaalta avattavia... Ovat kuulemma käytössä todella käteviä. Haluasiko joku muu?.... yhdessä tilaaminen olisi huomattavasti kannattavampaa...kannattaisi tilata se 120 kpl. itse ajattelin 30kpl.
T:kake
Re: Klapisäkit ruotsista
Paljonko noille jää kpl hintaa pihaan toimitettuna? Saako ruotsista niin paljon halvemmalla että se kannattaa?
-
Klapikauppias
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Kysäse agrista, niin äkkiä saat hinnan selville, itse tilasin noita halvimpia verkkosäkkejä, kun ne tulee vain myyntipakkauksiksi, niille tuli hintaa 1.6 erkkiä kipale, kun agri pyytää, liki 5 erkkiä joten kyllä se vähäsen houkuttaa. Nehän laskee sielä hinnastos alvin siihen mukaan, mutta sitä ei ulkomaille makseta, kun on alv-velvollinen, mutta rahti tekee suurinpiirtein samanverran, joten loppuhinta on sama. Onhan suomeskin halvempia vaihtoehtoja, kuten tarhatuote ja klapisakki.fi, aika samoissa hinnoissa niillä, kun tuolla ruotsis.
Tiedän mitä vastaavat maksaa agrissa ja suomalaisella tukkurilla, kiinnostaa vaan että onko ne ruotsista tilaten vielä halvempia. Itselle tuli muutama pohjasta avattava pariviikkoa sitten. Samoin noi pienet säkit on huomattavasti halvempia muualla kuin agrissa.Klapikauppias kirjoitti:Kysäse agrista, niin äkkiä saat hinnan selville, itse tilasin noita halvimpia verkkosäkkejä, kun ne tulee vain myyntipakkauksiksi, niille tuli hintaa 1.6 erkkiä kipale, kun agri pyytää, liki 5 erkkiä joten kyllä se vähäsen houkuttaa. Nehän laskee sielä hinnastos alvin siihen mukaan, mutta sitä ei ulkomaille makseta, kun on alv-velvollinen, mutta rahti tekee suurinpiirtein samanverran, joten loppuhinta on sama.
-
Klapikauppias
- Viesti:
no 30 säkin kans on oikeastaan ihan sama mistä ne ottaa, siinä näyttelee rahti todennäköisesti suurinta osaa, vaikka saiskin halvalla suomeen, mutta jos ei ne muut ottajat ole naapureita menee jollekkin rahtarille loppu. Noilla kotimaisilla toimittajilla on sitten vielä edullisemmat hinnat, kun aletaan ostamaan tuhansia säkkejä, ruotsalaisellahan tuo hinta ei muutu kun suurin erä on saavutettu ainakaa hinnaston mukaan.
Oliko kyse nyt näistä suursäkeistä, joissa on sivut verkkoa?
Agriin noi tais tulla Tarhatuotteen kautta, joka tapauksessa ruotsista ovat kotoisin...hinta jossakin 15€/kpl`?
Tavalliset säkit olivat jossakin 10€/kpl, ns. umpinaisia sivusta, mutta suljettavalla pohjareiällä. Noista ei varmaan klapeja saa kovin hyvin tyhjennettyä...
Agriin noi tais tulla Tarhatuotteen kautta, joka tapauksessa ruotsista ovat kotoisin...hinta jossakin 15€/kpl`?
Tavalliset säkit olivat jossakin 10€/kpl, ns. umpinaisia sivusta, mutta suljettavalla pohjareiällä. Noista ei varmaan klapeja saa kovin hyvin tyhjennettyä...
-
Klapikauppias
- Viesti:
Kyllä varmaankin noista oli kyse, saman tyyppisiä myy tuo klapisakki.fi, mutta noin kympin hintaan sitä en tiedä mitä ne maksais tarhatuotteella, ite käytän noita "vanhanaikaisia" verkkosäkkejä, kun kuivaan puut kuivaajas ja ne on vain myyntipakkauksia niille, jotka hakee itse pakulla tai peräkärryllä. Tuo yksin tehdessä täyttö on niin hidasta etten niitten kanssa kehtaa otella silloin, vaan täytän ne kuivaajasta etukuormaajalla aina kaksisäkkiä rinnakkain neljään telineeseen sit siirrän toiseen halliin oottamaan asiakasta.
Minkälainen kuivaaja on klapikauppiaalla? Onkohan kenelläkään konttikuivuria?
-
Klapikauppias
- Viesti:
Semmonen alipaineella toimiva kylmä-ilmakuivaamo.
Heps!
Ruotsin säkeissä erityisesti kiinnostaa pohjasta avattavuus... Käyttökertoja todennäköisesti paljon useampia edessäpäin... Lisäksi aikast helpoa tuo tyhjentäminen. Toki Jos suomesta löytyy pohjasta avattavia niin olen myös niistä kiinnostunut.
Ruotsin säkeissä erityisesti kiinnostaa pohjasta avattavuus... Käyttökertoja todennäköisesti paljon useampia edessäpäin... Lisäksi aikast helpoa tuo tyhjentäminen. Toki Jos suomesta löytyy pohjasta avattavia niin olen myös niistä kiinnostunut.
Onhan noita näköjään netin mukaan Suomessakin. Liekö sitten joku välittäjä?
Pystytkö "Klapikauppias" muuten laittamaan imurikuivuriin lämmitystä?
Pystytkö "Klapikauppias" muuten laittamaan imurikuivuriin lämmitystä?
-
Klapikauppias
- Viesti:
Onhan siinä aurinkolämmitys nyt jo näillä keleillä tekee yli 5 astetta
, saa nähä mitä sitten oikein kesäkeleillä, varmasti vois vielä lisätä keinolämpöä johonkin osastoon, mutta koko hallin keinolämmitys ois aika hintava.
Minulle tuli suomesta pohjasta avattavia 1500 litraisia säkkejä. Kaksi sinua oli hyttysverkon(kestää, puiden terävistäkään reunoista ei jää jälkiä) näköistä ja kahdella sivulle ei ollut joka kohtaa punottu ristiin joten niistäkin kohdin menee ilma läpi. En muista mikä liike oli mutta taisi olla joku noista tässäkin ketjussa mainituista. Kalliita ne kai oli kun hintaa reilu 13€/kpl pihaan toimitettuna. Postikulu oli suhteellisen suuri pienessa tilauserässä. Noista säkki hommista pitäis kyllä päästä eroon vaikka puun teko määrät on mitättömiä.kake87 kirjoitti:Heps!
-
Klapikauppias
- Viesti:
Näinhän se on, ne on ajatuksena ihan kiva, mutta hidastavat tekoa ja niitten puljaamises on oma hommansa, mutta itsellä ainakin on pakko vähän niitä olla näitä innokkaita hakijoita varten
jotka maksavat saman siitä, että saavat hakea säkin, kun irtotavara ois kotiin tuotuna, mutta eihän työn iloa voi keltään kieltää. Itse en säkkejä ajele, jo siitä syystä, että jossain vaiheessa niistä ainakin osa "porsii" ennen määränpäätä.