Klapisäkkien yhteistilaus
Valvoja: Farmari-ryhmä
Klapisäkkien yhteistilaus
Olen taas tilaamassa Tommenin pohjaluukullisia 1,5m3 klapisäkkejä maailmalta. 120kpl tilaus pitäisi saada kasaan, niin saisi kaikkine kuluineen Suomeen noin 14,7e alv 0%. Tänään Agrimarketin tarjous oli samoista säkeistä 18,2e alv 0%. Mulle ja naapurille menisi noin 60 kpl, olisiko jollain muulla intoa tulla kimpaan?
Re: Klapisäkkien yhteistilaus
moro!
saattaa olla useampi naapuri kiinnostunut, kyselen niiltä, jos teillä ei ole hirveä kiire. Itse käytän vanhat loppuun ja rakennan kuivurin, katson sitten tilanteen...
saattaa olla useampi naapuri kiinnostunut, kyselen niiltä, jos teillä ei ole hirveä kiire. Itse käytän vanhat loppuun ja rakennan kuivurin, katson sitten tilanteen...
-
Klapikauppias
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Nyt tulis mieleen, että onko pakko lähteä merta edemmäs kalaan, katoppa klapisakki.fi ei ainakaan hirveästi kalliimmaksi tule kun mailmalla kukaan ei ilmaiseksi mitään kuljettele.
Sama tuli itselle mieleen, kotimaasta ostin keväällä pohjasta avattavia 1500 l säkkejä tuohon samaan hintaluokkaan(alle 14,50€/kpl pihaan tuotuna) ja minimi erä oli 30kpl. Myyjä oli eri kuin tuo klapikauppiaan mainitsema.Klapikauppias kirjoitti:Nyt tulis mieleen, että onko pakko lähteä merta edemmäs kalaan, katoppa klapisakki.fi ei ainakaan hirveästi kalliimmaksi tule kun mailmalla kukaan ei ilmaiseksi mitään kuljettele.
Joo, varmasti halvemmallakin saa säkkejä, esim Savenmaalta. Mutta ovat eri tavaraa. Tuo Tommen on täysin UV-suojattu ja parin käyttökauden jälkeen uskon että kestää helposti sen luvatut 5 käyttökertaa. Vähän kalliimpi hinta tulee helposti myöhemmin käyttökertojen määrässä takaisin.
Tuohon 14,5e hintaan ei taida saada avattavaa tommenia mistään Suomessa?
Säkkien merkkiä en muista eikä heti löytynyt edes säkin kyljestä mutta uv suojattuja nekin on ja ainakin 3 täyttökerran jälkeen ei ole havaittavissa mitään isompia vikoja, pieniä jälkiä tulee kai kaikkiin säkkeihin puun terävistä kulmista. Ainakin itse olen ollut noihin tyytyväinen mutta jokaisella on omat mielipiteensä, halunsa ja oikeus ostaa mitä haluaa.hogi kirjoitti:Joo, varmasti halvemmallakin saa säkkejä, esim Savenmaalta. Mutta ovat eri tavaraa. Tuo Tommen on täysin UV-suojattu ja parin käyttökauden jälkeen uskon että kestää helposti sen luvatut 5 käyttökertaa. Vähän kalliimpi hinta tulee helposti myöhemmin käyttökertojen määrässä takaisin.
Kalliiksi vaan tulee jos säkki ei kestä kuin tuon 5 käyttökertaa, n. 3 € kerta. Verkkosäkki taitaa tulla jo halvemmaksi? Toisaalta taas noita isoja on helpompi käsitellä ja klapin teko vaiheessa niissä on vähemmän töitä.
-
Klapikauppias
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Itse käytän nykyään vain eurolavalle sopivaa verkkosäkkiä, kun se menee kumminkin sen sileän tien, täyttämisen hoidan kuivaajasta kuivalla puulla, kun niitä tarvitaan. Eurolavoja saa onneksi kiitoskaupalla, kun vain muistaa avata suunsa aina niitä nähdessään, säkkejä ostin viimeks Tukholmasta 1.6 erkkiä kipale kotiin tuotuna, aattelin, etteivät olisi uv-suojattuja, mutta olivatpa vain, oikein joka säkkiin ommeltu lappu suojauspäivästä.