Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..
Valvoja: Farmari-ryhmä
Kari
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 428 Liittynyt: 12 Huhti 2005, 20:30
Paikkakunta: Lapua
Viesti:
Lukematon viesti
Kirjoittaja Kari » 26 Tammi 2006, 11:22
Palstan viikon terveysvinkki otsikossa
Mukava nähdä, että Suomessa saadaan aikaan uusia innovatiivisia tuotteita. Tälläisiä tarvitaan lisää, niin ei perus viljanviljelyyn tarvi tyytyä.
Lisätietoja Camelinasta:
http://www.raisiogroup.com/asp/system/e ... =0&C=18689
Valistaa yksi Camelinan sopimustuottajista
Jorma
Luokka: >500hv
Viestit: 1479 Liittynyt: 26 Tammi 2005, 15:22
Paikkakunta: Pori
Lukematon viesti
Kirjoittaja Jorma » 15 Helmi 2006, 18:06
Ostin tänään paketin Camelina-Keijua Lättan sijaan. Maku on ainakin alkuun hiukan erilainen, mutta ei tämä nyt hullumpaa ole. Kokeilkaa ihmeessä!