Syökää Keijua - lisätty Omega-3:sta Camelinasta

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
Kari
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 428
Liittynyt: 12 Huhti 2005, 20:30
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Syökää Keijua - lisätty Omega-3:sta Camelinasta

Lukematon viesti Kirjoittaja Kari »

Palstan viikon terveysvinkki otsikossa :)

Mukava nähdä, että Suomessa saadaan aikaan uusia innovatiivisia tuotteita. Tälläisiä tarvitaan lisää, niin ei perus viljanviljelyyn tarvi tyytyä.

Lisätietoja Camelinasta:
http://www.raisiogroup.com/asp/system/e ... =0&C=18689

Valistaa yksi Camelinan sopimustuottajista ;)
Avatar
Jorma
Luokka: >500hv
Viestit: 1479
Liittynyt: 26 Tammi 2005, 15:22
Paikkakunta: Pori

Lukematon viesti Kirjoittaja Jorma »

Ostin tänään paketin Camelina-Keijua Lättan sijaan. Maku on ainakin alkuun hiukan erilainen, mutta ei tämä nyt hullumpaa ole. Kokeilkaa ihmeessä!
Vastaa Viestiin