Jääkiekon sm-liiga
Valvoja: Farmari-ryhmä
Jääkiekon sm-liiga
Keskustelua aiheesta.
Mielestäni suomikiekko on mennyt lähemmäs ringetteä, kun puhtaista kovista taklauksista heitetään ulos. ja tappeluissa liian kovat rangaistukset. 5 tai 10 min riittäis.
Ketä voittaa mestaruudn? Itse kannatan jokereita loppuun asti mutta nyt näyttää tuo puolustus senverran heikko, että pahalta näyttää. Jännät playoffit tulossa kun on ainakin 7 varteenotetavaa mestarikanditaattia
Mielestäni suomikiekko on mennyt lähemmäs ringetteä, kun puhtaista kovista taklauksista heitetään ulos. ja tappeluissa liian kovat rangaistukset. 5 tai 10 min riittäis.
Ketä voittaa mestaruudn? Itse kannatan jokereita loppuun asti mutta nyt näyttää tuo puolustus senverran heikko, että pahalta näyttää. Jännät playoffit tulossa kun on ainakin 7 varteenotetavaa mestarikanditaattia
-
Harri
- Luokka: 50 hv., takaveto
Re: Jääkiekon sm-liiga
nii ja ois ees se tuomarilinja kaikille sama! välillä tullee nii käsittämättömiä jäähyjä että huhhuh... millonkaha saahaa oikiat ammatti tuomarit liigaan. mestis pelejä kun oon jonni verran seurannu nii siellä annetaa pelata paljon kovempaa.
ja Kärpät voittaa!!
ja Kärpät voittaa!!
ruppee toi tsekkie hollywood menemää vähä yli ku ne kerra pelatakki osais. iha oikee tuomio rosal
-
Harri
- Luokka: 50 hv., takaveto
höpö höpö. kyllä oli eilenki tuomarit niin pihalla ku voi vaan olla. kahella ukolla hakataa tenkratia ja rosaa käsille nii kai siitä ny rauhallisempiki mies hermostuu. Rönni ei oo koskaan osannu tuomita oikeuden mukaisesti.