Hankala naapuri!

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

Peikko
Luokka: Puutarhatraktori

Re: Hankala naapuri!

Lukematon viesti Kirjoittaja Peikko »

Mitäs vuokrasopimukseen on kirjattu kulkuoikeudesta ? Eikös vuokramiehellä pidä olla esteetön kulku ? Älkääkä herran tähden ruvetko sotkemaan metsästysseuroja tierumpuasioihin. Jos tämä änkyrä alkaa uhkailla tapansa mukaisesti jotain esim. seuran oikeuksiin liittyvää, niin on mielestäni kaksi vaihtoehtoa: joko vetää oikeuteen tai sitten siihen niin.

Kukaan ei muuten tappele yksinään. Mamma-parkakin on varmaan lähes edesvastuuttomassa tilassa, koska nykyäänhän kaikkinainen vanhusten- ja terveydenhuoltokin on tulosvastuullista. Tässäkin ketjussa esiintuotujen seikkojen valossa avohoito ei kerta kaikkiaan toimi !

Itse olen käyttänyt menestyksellä halpoja riistakameroita. Suosittelen!
Oksa
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Oksa »

kyllä alkaa olla jo tuo avohoitohomma mallillaan! ei mitään järkeä tollasessa hommassa ja lakia rikotaan koko ajan! jo pelkkä ilkivalta on kielletty, saati perätön panettelu! noille mahtaminen vain niin ja näin!
volvo740
Luokka: Hevosaura

Lukematon viesti Kirjoittaja volvo740 »

Peikko kirjoitti:Mitäs vuokrasopimukseen on kirjattu kulkuoikeudesta ? Eikös vuokramiehellä pidä olla esteetön kulku ? Älkääkä herran tähden ruvetko sotkemaan metsästysseuroja tierumpuasioihin. Jos tämä änkyrä alkaa uhkailla tapansa mukaisesti jotain esim. seuran oikeuksiin liittyvää, niin on mielestäni kaksi vaihtoehtoa: joko vetää oikeuteen tai sitten siihen niin.

Kukaan ei muuten tappele yksinään. Mamma-parkakin on varmaan lähes edesvastuuttomassa tilassa, koska nykyäänhän kaikkinainen vanhusten- ja terveydenhuoltokin on tulosvastuullista. Tässäkin ketjussa esiintuotujen seikkojen valossa avohoito ei kerta kaikkiaan toimi !

Meilläpäin ei ole vielä kirjailtu niin tarkkoja vuokrasopimuksija missä olis kulkuoikeudet kirjattu.Tästä eteenpäin varmasti tarvii nekin huomioida kun tilanteet käy hankalaksi.Vaikea olla sotkematta metsästysseuraa kun vastapuoli tekee niin jatkuvasti kiristää jos et vuokraa metsätysmaita niin kostetaan.Ovat menettäneet maita nyt tuntuvasti kun yksi jos toinenkin katkaisee metsästysvuokrasopimuksija.Tosin nämä rähjääjät kulkevat pitkin maakuntaa ja valehtelevat että vika olisi maanomistajissa.Toiminta tosin vaikeutuu kun ihmiset alkavat näkemään missä mennään.
aurajokilaivuri
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja aurajokilaivuri »

Eikös nykyisin lähde pyssyistä luvat kun vähänkin vihjaa poliisille?
3070 E
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja 3070 E »

volvo740 kirjoitti:
Peikko kirjoitti:Mitäs vuokrasopimukseen on kirjattu kulkuoikeudesta ? Eikös vuokramiehellä pidä olla esteetön kulku ? Älkääkä herran tähden ruvetko sotkemaan metsästysseuroja tierumpuasioihin. Jos tämä änkyrä alkaa uhkailla tapansa mukaisesti jotain esim. seuran oikeuksiin liittyvää, niin on mielestäni kaksi vaihtoehtoa: joko vetää oikeuteen tai sitten siihen niin.

Meilläpäin ei ole vielä kirjailtu niin tarkkoja vuokrasopimuksija missä olis kulkuoikeudet kirjattu.Tästä eteenpäin varmasti tarvii nekin huomioida kun tilanteet käy hankalaksi.Vaikea olla sotkematta metsästysseuraa kun vastapuoli tekee niin jatkuvasti kiristää jos et vuokraa metsätysmaita niin kostetaan.Ovat menettäneet maita nyt tuntuvasti kun yksi jos toinenkin katkaisee metsästysvuokrasopimuksija.Tosin nämä rähjääjät kulkevat pitkin maakuntaa ja valehtelevat että vika olisi maanomistajissa.Toiminta tosin vaikeutuu kun ihmiset alkavat näkemään missä mennään.
Vastaavaa touhua kuin naapurikunnan metsästysseurassa. :roll:
Vastaa Viestiin