Paras maatalouslehti?
Valvoja: Farmari-ryhmä
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
Paras maatalouslehti?
Anna oma mielipiteesi parhaasta maatalouslehdestä.
Äänestys vaatii rekisteröitymisen / kirjautumisen foorumille.
Äänestys vaatii rekisteröitymisen / kirjautumisen foorumille.
Viimeksi muokannut Wilpo, 03 Helmi 2005, 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Wilpo
- Viesti:
- hullujussi
- Luokka: yli 150 hv
En ole koskaan nähnyt Koneviestiä missään lehtipisteessä, vaikka Maastullissa aina mainostetaan. Voi olla että jossain Lapua-Seinäjoki akselilla löytyy. 
Muuten, tässä uusimmassa KV:ssä Erkki Holma kehoittaa hankkimaan varaosia suoraan ulkomailta. Mutta mitkä liikkeet toimittavat osia Suomeen? Itse kyselin yhdeltä saksalaisesta koneliikkeeltä Hardin varaosahintoja ja kyllä ne olivat huomattavasti kalliimpia siellä mitä K-Maatalouden ennakko-ostoalessa. Lecherin suuttimia sitten otin yhden sarjan. Ne olivat halvempia mitä Agrimarketin hinta. Lecherin ilma-avusteinen on muuten täsmälleen samannäköinen kuin Hardin ilma-avusteinen suutin. Vain teksti kyljessä on eri. Mahtavatko tulla samasta tehtaasta? Vai onko Hardi lisensoinut valmistuksen Lecheriltä?
Muuten, tässä uusimmassa KV:ssä Erkki Holma kehoittaa hankkimaan varaosia suoraan ulkomailta. Mutta mitkä liikkeet toimittavat osia Suomeen? Itse kyselin yhdeltä saksalaisesta koneliikkeeltä Hardin varaosahintoja ja kyllä ne olivat huomattavasti kalliimpia siellä mitä K-Maatalouden ennakko-ostoalessa. Lecherin suuttimia sitten otin yhden sarjan. Ne olivat halvempia mitä Agrimarketin hinta. Lecherin ilma-avusteinen on muuten täsmälleen samannäköinen kuin Hardin ilma-avusteinen suutin. Vain teksti kyljessä on eri. Mahtavatko tulla samasta tehtaasta? Vai onko Hardi lisensoinut valmistuksen Lecheriltä?
Viimeksi muokannut Carnivor, 24 Helmi 2005, 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Wilpo
- Viesti:
- Wilpo
- Viesti:
Voi olla kans, ett lehti oli ostettu loppuun jo.amis kirjoitti:Kävin Porin Citymarketissa. Voi olla etten sitä sitten vaan nähnyt, mutta varmaan ainakin 5 min seisoskelin hyllyn vieressä. Saakos sitä tilattua muuten kotiin? Kuinka arvokas on?
Tuolta näkyy hinnat ja saa tilattuakin.
http://www.koneviesti.fi/tilaus.htm
Halvemmalla varmaan saa, jos joku lehtimyyjä soittaa sulle ja sellä on valikoimassa Koneviesti. Saa tingattua hintoja.
- Sportsman 500
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
- Wilpo
- Viesti:
Mikroviesti on ollut ihan asiallinen. Mutta eikös se ole tullut vain pari kertaa vuodessa, joten kai vielä ehtii.
Olen kyllä miettinyt, jonkin tietokonelehden tilaamistakin, en vain ole osannut päättää mikä niistä. Mikrobitissä on turhan paljon peliartikkeleita, Enter ja KotiPC ehkä vähän turhan asiaköyhiä, Tietokone ja MikroPC ovat keskittyneet enemmän yritysmaailmaan. Toistaiseksi olen siis vain selaillut kirjaston lehtihyllyä.
Olen kyllä miettinyt, jonkin tietokonelehden tilaamistakin, en vain ole osannut päättää mikä niistä. Mikrobitissä on turhan paljon peliartikkeleita, Enter ja KotiPC ehkä vähän turhan asiaköyhiä, Tietokone ja MikroPC ovat keskittyneet enemmän yritysmaailmaan. Toistaiseksi olen siis vain selaillut kirjaston lehtihyllyä.