Hierojat ja muut niksauttajat
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
teräsmies24E
- Luokka: >500hv
- Viestit: 551
- Liittynyt: 07 Loka 2005, 21:56
- Paikkakunta: Auranmaa
Hierojat ja muut niksauttajat
Mitenkäs tuttu on hieroja, kiropratikko taikka niksauttaja. Tuntuu että huono selkä on sukuvika, miten on taukojumpat, tässäkin on raskashuvivero maksettu. Mitenkä olette parantaneet työympäristöä, ergonomisemmaksi.
Viimeksi muokannut teräsmies24E, 17 Helmi 2006, 09:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin hierojalla yli kymmenen vuotta säännöllisesti mutta sitten kävin yhden kerran kiropraktikolla.No,selkäruodosta ja niskasta löytyi jumi-paikkoja jotka kiro-mies runttasi paikoilleen.Ilkeät rusahdukset kuului mutta ei yhtään kipua.
Pää kääntyy taas normaalisti joka suuntaan eikä kiputiloja ole kuin satunnaisesti.
Pää kääntyy taas normaalisti joka suuntaan eikä kiputiloja ole kuin satunnaisesti.