Noi magneettiventtiilit maksaa jo 400, letkutus yhtä paljon ja sitten vielä muut hileet päälle niin on jo tonnin projekti. Itse en kääntäisi puomia on-offilla jos on kuormantunteva pumppu, sehän veivaa puomin sivulle niin että torni katkeaa pysähtyessään.Olen miettinyt normi on/off sähköventtiileitä peräkkäin 3 ja traktorissa olisi venttiileille omat keinukytkimet ja käyttäisi traktorin hydrauliikka vipua (kylläkin sähköinen). Vai toimiikohan on/off venttiilit sillon kun traktorista olisi paine päällä jatkuvasti ja painelisi sähkönapeista puomin liikkeitä? (tällöin ei ole minkäänlaista tuntoa puomin liikkeissä)
Mulla on metsäkuormaimessa nuo Rotecin kahvat ja vaikkeivät nyt mitään kaivinkonelaatua ole niin ovat kyllä todellakin hintansa arvoiset. Sieltä saa varmaan sellaisen pöydän josta läpivienti itse pumpulle jolla saa katkaistua LS signaalin niin power beyond on pumpun täydessä käytössä, kuten yllä mainittiinkin. Jää sitten vapaita ulosottoja vaunun muulle hydrauliikalle. Eikös tuo puomi pärjää vain yhdellä vivulla, kaksi liikettä sillä ja napista kolmas.
Elä ny moiti kotimaista, onhan niillä ollut yli 35L:n hammasrataspumppu jo 60 vuotta käytössä, eihän se voi olla huono keksintö. Virtauksesta riittää jopa kuristaaMutta noinhan se toimii valameteissa