Kivikampa
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
ahma450
- Luokka: yli 100 hv
Kivikampa
Onko kellään kokemusta,soveltuukotuollainen kivikampa kantojen noukkimiseen miten hyvin?Oon tähän asti pitäny äestettäessä vanhaa lantatalikkoa etukuormaimessa,ja poiminu sillä vähät kivet,ja kannot.Mutta se on tosi kapea,ja tulee herkästi multaa mukaan,lisäks vielä ku siinä ei päätyjä tahtovat tippua kyydistä.Mutta noita kantoja paljon enemmän,ku kiviä.
Re: Kivikampa
Saa sillä joitakin yksittäisiä kantoja koukittua, mutta ei se siihen mikään häävinen oo. Kannot tahtoo olla liian kevyitä että onnistuis hyvin. Oon joutunu ikäväkseni todeta että ei niitten kantojen keruuseen juuri käsipeliä parempaa systeemiä oo 
-
ahma450
- Luokka: yli 100 hv
sais sillä varmaan noita isompia noukittua,ja pienemmät heittääkäsin kyytiin.Mutta pitää vielä harkita,näyttää maksavan toista tonnia MP-liftin kampa.Ku ei noita kiviä juuri oo kerättäväks asti 
Kantojen keruuseen japan tms. kivitalikko parempi, harvempi piikkijako ja päästää mullan läpi kun ei poikkitankoa piikkien kärjessä. Tuo kivitalikko tahtoo olla kantoisilla mailla ts. rapakoilla kauha, ellei maa todella kuivaa.
Mulla olisi kyläsepän tekemä ( vahva) nostolaitteeseen tuleva talikko jouten. Olisi helppo muuttaa eteen sopivaksi. Oon laittamassa sitä myyntiin.