Pyydä pankista rinnakkainen avainlukulista sille laskujenmaksutilille. Ainakin Nordealla onnistuu ja luulisi muillakin.Jari kirjoitti: Suuri miinus ellei itse maksa laskuja ja on töissä, noita koodeja läheteltävä laskun maksajalle ja se jurppii vankasti. Lähes samalla vaivalla näpyttelee itse ne laskut koneelle
ilmainen virustorjunta
Valvoja: Farmari-ryhmä
Re: ilmainen virustorjunta
Eikun viestit tulee/tuli mun puhelimeen, että millä numerolla löytyy koodi avainlukulistalta. Koodilista maksajalla, joten eipä pääse maksaja maksamaan mitä sattuu omia laskujaanCarnivor kirjoitti:Pyydä pankista rinnakkainen avainlukulista sille laskujenmaksutilille. Ainakin Nordealla onnistuu ja luulisi muillakin.Jari kirjoitti: Suuri miinus ellei itse maksa laskuja ja on töissä, noita koodeja läheteltävä laskun maksajalle ja se jurppii vankasti. Lähes samalla vaivalla näpyttelee itse ne laskut koneelle
Tuo aiempi systeemi varmempi, ilman puhelinta ei homma toimi, nyt riittää tunnukset ja avainlukulista ellei suuremmissa laskuissa edelleen tekstiviestivarmennus.
FarmEvp kirjoitti:Laita vielä vakoiluohjelmien varalta http://www.safer-networking.org/fi/download/index.html taustalle niin on varmaa että kone pysyy puhtaana.elias kirjoitti:Avanstilla mennää.Ihan hyvin pyörii,kiitoksia vinkeistä!
joo latasin tuon viellä koneelle,ei löytänyt mitää
- Auts
- Luokka: >500hv
Jari kirjoitti:Eikun viestit tulee/tuli mun puhelimeen, että millä numerolla löytyy koodi avainlukulistalta. Koodilista maksajalla, joten eipä pääse maksaja maksamaan mitä sattuu omia laskujaanCarnivor kirjoitti:Pyydä pankista rinnakkainen avainlukulista sille laskujenmaksutilille. Ainakin Nordealla onnistuu ja luulisi muillakin.Jari kirjoitti: Suuri miinus ellei itse maksa laskuja ja on töissä, noita koodeja läheteltävä laskun maksajalle ja se jurppii vankasti. Lähes samalla vaivalla näpyttelee itse ne laskut koneelleTiedä sitten onko tuo jotenkin sattumanvaraista, jokaisesta laskusta ei tule tekstiviestivarmennusta. Edittiä: juuri kokeilin maksaa muutaman laskun ja nyt ei enää tule niitä tekstiviestillä varmennuksia, vain avainlukulistalta jokaisen laskun varmistaminen. Tosin laskut oli pieniä. Aiemmin suunnilleen sama teksti tuli tekstiviestinä puhelimeen, ja piti ilmoittaa pyydetty avainlukulistaa vastaava numero.
Tuo aiempi systeemi varmempi, ilman puhelinta ei homma toimi, nyt riittää tunnukset ja avainlukulista ellei suuremmissa laskuissa edelleen tekstiviestivarmennus.
Enoni käyttää tuota tekstarivarmennusta, OP.n palvelu.
Kuinka on muuttunut nyt tämän avainlukulistan kyselyn perusteella, mutta muutama kuukausi sitten kuulemma kysyi tekstiviestivarmennusta, jos tilinumeroon ei ollut ennen maksettu.