Ite olen ollut todella tyytyväinen tuohon kippaavaan autonperäkärryyn, kun se on kooltaan juuri veturin kokoinen sillä on todella helppo peruutella. Sen saa vietyä käytännössä sinne minne pelkän autonkin saisi. Tuo kuuden motin satsi riittää aika monen tarpeeseen, yleensä haluavat 3-5 tuossa alkusyksystä, näin joulun alla menee yllättävän paljon, jopa motin satseja, tänäänkin pari, kun kyseessä on nyt ne "tunnelmatulien" pitäjät. Traktorikuorman tarvitsijat on yleisimmin matkassa keski kesällä, heinäkuun loppu on yleensä oikein piikki kysynnässä, kun ihmisiltä alkaa kesäloma loppumaan, niin viime hommakseen laittavat talven puut varastoon

Säkkitavara mulla on ainoastaan hiace/transit miehille, kun sinne ei pysty kauhalla kippaamaan. Tiedän kolleegan joka on tehnyt autonperäkäryyn väliseinän, että vie vielä silläkin noita pikkusatseja kahdelle asiakkaalle kerralla. Itse en ole siihen lähtenyt, kun tuo täyttö kuution kauhalla on niin helppoa, ei tarvi miettiä menikö jako oikein, vähän yli kolmen metrin lootaan, kun ei kahdenmetrin kauhalla tasajako ole välttämättä niin helppoa. Joten otan ennemmin saman rahdin kaikilta otti ne sitten motin tai täyden kuorman.