Jaakko-kuivuri vm. -74
Valvoja: Farmari-ryhmä
Jaakko-kuivuri vm. -74
Mitäköhän tekisi moisella kuivurilla? Kaikin tavoin toimiva -kuulemma- paitsi öljypoltin ei toimi. Ostaako kukaan tuollaisia,tarvitseeko kukaan osia vai romunkeräykseen koko systeemi?
Re: Jaakko-kuivuri vm. -74
Mikä malli? Kartano-, Manttaali vai aittajaakko
- sirkussonni
- Luokka: >500hv
Jos se on niitä puna-harmaita, niin ne on sentään tehty oikein kunnon pellistä, verrattuna nykyisiin sillipurkkeihin! Itse uusasensin sellaisen kaksi vuotta sitten kunnostettuna etätilan kuivaamoon.
Onko tuo kuinka monella syöttötelalla? Jos se sattuu olemaan sama kuin minun kuivurissa (5?), niin yksi ilmapääty olis tarvetta mikäli aiot romuttaa....!
Onko tuo kuinka monella syöttötelalla? Jos se sattuu olemaan sama kuin minun kuivurissa (5?), niin yksi ilmapääty olis tarvetta mikäli aiot romuttaa....!
Tarkistin laatan. Kuivuri olikin vuosimallia -76. Se on Jaakko Panelia; no 14/23, 30t elevaattori, Se on puna-harmaa.
Panelia on se valmistuspaikkakunta...
Jos se on kartanojaakko eli 7 syöttötetalla, voisin olla kiinnostunut kennoista.
Lämpökennon päädyille olis tarvetta jos kartano-jaakko?
En osaa sanoa, mikä kuivuri on kyseessä, mutta siinä on 3 lämpökennoa (pohjan ala: 150x100).
Pohjan-alasta päätellen kyseessä olisi pienin jaakko malli eli Talous-jaakko joka on 4:llä syöttölaitteella.
Aitta-jaakko = 5 syöttölaitetta ja Kartano-jaakko = 7 syöttölaitetta
Aitta-jaakko = 5 syöttölaitetta ja Kartano-jaakko = 7 syöttölaitetta