Ulkomaalaisia lehtiä

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

Carnivor
Luokka: >500hv

Ulkomaalaisia lehtiä

Lukematon viesti Kirjoittaja Carnivor »

Oletteko tilanneet mitään ulkomaalaisia lehiä? Olen vähän aikeissa tilata englanninkielisen profin http://www.profi.co.uk/local/english/index.jsp10
Mutta tietääkö kukaan lehteä, jossa olisi myös kasvinviljelyä. Profi on puhdas konelehti. Saksankielinen Top Agrar http://www.topagrar.com/ vaikuttaa laadukkaalta lehdeltä mutta saksankielen taidoillani lukeminen menee kuvien katseluksi.

Eli mielellään englanninkielinen (ruotsinkielistäkin voi harkita) aihealueeltaan viljatilalle sopiva lehti, jonka vuositilausmaksu jäisi luokkaan 50 €.
Kaupoi

Lukematon viesti Kirjoittaja Kaupoi »

Tilasin netin kautta vuos sitte Profin ilmasen näytenumeron. Parin viikon päästä tuli kirje Profilta, jossa kertoivat mun jo saaneen näytenumeron ja kehuivat minun tykänneen lehestä. Mitään lehteä sieltä ei vielä ole tullut, vain tuo kirje, joka sisälsi myös tilauslipukkeen... Ei kyllä arvaa tilata, kun ei ole takeita, että lehet perille asti pääsis :/
Jorma

Lukematon viesti Kirjoittaja Jorma »

UK Profi tulee, mulla ei oo ton kanssa ollut mitään ongelmia, lähettävät julisteita, seinäkalentereita, huoltotaulukkoja, tarroja ym krääsää. On siinä tilaesittely joka numerossa ja sitä kautta hiukan viljelytekniikoistakin tietoa. Britti englantia tosin luettava sanakirja kädessä, ainakin alkuun...

Mitään kunnon kasvinviljelylehteä en ole vielä löytänyt, en myöskään pysty lukemaan Saksaa. HGCA:n sivuilta kyllä löytyy paljon tietoa http://www.hgca.com
hogi

Lukematon viesti Kirjoittaja hogi »

Kaupoille:

Mä sain juuri uuden näytenumeron profilta. Kannattaa tilailla niitä emännnän ja lasten nimillä. Ja kun ne loppuvat, niin tilaamaan lehti oikeasti.

Isälle tuli 70-.80 luvulla monen vuoden ajan saksalainen DLZ-lehti. ainakin nyt katsottuna vanhat numerot näyttävät varsin mielenkiintoisilta.
aksu

Lukematon viesti Kirjoittaja aksu »

en varsinaisesti oo tilannu mut tota traktor power nimistä lehtee oon ostellu hyviä juttuja ja aina lopussa haaverikuvia.....En huonol englannin kielen tairollani löytäny sielt sellast kohtaa mist vois tilata näytenumeron voiskohan joku autella??
on kyl tosi noloo ku ei täl enklannin oppimääräl löyrä sitä sielt :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Viimeksi muokannut aksu, 13 Maalis 2006, 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jari

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

hogi kirjoitti:Kaupoille:

Mä sain juuri uuden näytenumeron profilta. Kannattaa tilailla niitä emännnän ja lasten nimillä. Ja kun ne loppuvat, niin tilaamaan lehti oikeasti.
Jep! Mulla seuraavana sedän vaimon nimi,asuu tossa tien toisella puolella 8) Tilaillu ensimmäisen lähemmäs kymmenen vuotta sitten. Muistivat vastikään kirjeellä,teki mieli tilata mutta jäi sitten,tulee nämä kaikki kotimaiset... Onneks on netti mistä löytyy kiinnostavat jutut jollakin muotoa,ainakin joku on lukenut/tietää mitä asiaa jossakin testissä tms.
Mullifarmari

Lukematon viesti Kirjoittaja Mullifarmari »

Profi on tullu pari vuotta. Hyvä lehti ja ammattisanastoon pääsee aika hyvin sisään, kun vain maltaa lukea :)

Mulle kävi samalla tavalla, et tilasin näytenumeron aluksi. Sitä ei tullut, vaan sen sijaan kirje, jossa kehotettiin hienosti sujuneen tutustumisjakson jälkeen tilaamaan ko. lehti. Laitoin postia tilaajapalveluun, jotta en minä mitään lehteä ole saanut, vaikka luvattiin silloin. Parin viikon päästä tuli se näytenumero postissa ja pakkohan se oli sit tilata :)

-Mf-
Cartel
Luokka: yli 200 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Cartel »

Etsä viitsisitsä laittaa sitä profin ilmaislehden linkkiä... :?: :)

En meinaa millään löytää sitä, ihmeellistä :oops:
Jussi T.
Luokka: yli 300 hv
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Jussi T. »

Carnivor

Lukematon viesti Kirjoittaja Carnivor »

Nyt kun englanninkielistä Profia on jonkin aikaa luettu niin ihan laadukkaalta julkaisulta tuo vaikuttaa. Parasta antia ovat mielestäni olleet käytettyjen koneiden esittelyartikkelit. Yli 200 k€ maksavat traktori- ja puimuriesittelyt eivät oikein kosketa omakohtaisesti.
Tutti
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Tutti »

Ovat ruvenneet nuukailemaan näytenumerojen suhteen. Haluavat nykyään viistoista Eireä kolmesta näytenumerosta. No ei sekään paha hinta oo, jos lehti on laadukas ja kokeilla haluaa. Enää ei sitte kumminkaa serkunkumminkaimalle tilaaminen auta.

http://www.profi.co.uk/frame.do?page=%2 ... alcopy.jsp
Vastaa Viestiin