Konehallin eristys?
Valvoja: Farmari-ryhmä
Konehallin eristys?
Eli itellä on konehalli 200m2 siinä vaiheessa että puuttuu enään ovien ja ikkunoiden asennus ja sitten alkaisi toisen päädyn lämpimäksi tekeminen. Olen kuullu että löytyy sellaista ruiskutettavaa ilmeisesti märkää villaa joka puhalletaan seinään kiinni ja hinta pitäisi kuulemma olla suht sama kuin levyillä asennettuna paitsi oma työ jäisi pois ja ja aika paljon nopeampaa. Jos jollain kokemuksia kyseisestä villasta niin kertokaa. Sitten vielä kysymys ikkunareikien teosta peltiin eli millä kannattaa reiät tehdä kun pellit ovat jo kiinni rungossa ilmeisesti rälläkkä ei oikein hyvä koska polttaa pinnoitteen pellistä onko peltisakset ainoa vaihtoehto? Nosto-ovet tilasin muuten virosta ja olivat n. puolet halvempia kuin täältä ostetut. Firmalla on suomessa myyntipiste sekä huolto.
Re: Konehallin eristys?
Pistosahaan metalliterä, puukkosahaan metalliterä, nakertaja. On noita vaihtoehtoja.
Ikkunareikien tekoon on ihan hyvä ja nopea käsisirkkeli metalliterällä.
Miltä virmalta ostit ovet.
Miltä virmalta ostit ovet.
- kevinc
- Luokka: yli 300 hv
Löytyyhän tuota ja varmaan ihan turvallista, kunhan malttaa antaa kuivaa rauhassa, eikä levytä seiniä heti märän villan päälle. Eristepaksuus käsittääkseni pitää olla hieman suurempi, että pääsee samaan eristävyyteen kuin villalla.jspetke kirjoitti:Olen kuullu että löytyy sellaista ruiskutettavaa ilmeisesti märkää villaa joka puhalletaan seinään kiinni ja hinta pitäisi kuulemma olla suht sama kuin levyillä asennettuna paitsi oma työ jäisi pois ja ja aika paljon nopeampaa.
http://www.selluvilla.net/?cat=27
Asennusvideo: http://www.selluvilla.net/datafiles/use ... id_mp3.avi
Pitää nyt vielä lisätä tämä oman kylän vastaava tuotekin:
http://www.ekovilla.com/etusivu/
Viimeksi muokannut kevinc, 08 Huhti 2013, 22:21. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Mitä mää olen emännän sukulaisella nähnyt, niin sellua on puhallettu. Ja vaakaan, pystyyn, vinoon - kaikki pysyy. Ylimäärä kaavitaan pois. Ovat olleet tyytyväisiä menetelmään, useamman kerran on siinä kohteessa puhallettu eli käytännössä kaikki eristeet.jspetke kirjoitti:Eli itellä on konehalli 200m2 siinä vaiheessa että puuttuu enään ovien ja ikkunoiden asennus ja sitten alkaisi toisen päädyn lämpimäksi tekeminen. Olen kuullu että löytyy sellaista ruiskutettavaa ilmeisesti märkää villaa joka puhalletaan seinään kiinni ja hinta pitäisi kuulemma olla suht sama kuin levyillä asennettuna paitsi oma työ jäisi pois ja ja aika paljon nopeampaa. Jos jollain kokemuksia kyseisestä villasta niin kertokaa. Sitten vielä kysymys ikkunareikien teosta peltiin eli millä kannattaa reiät tehdä kun pellit ovat jo kiinni rungossa ilmeisesti rälläkkä ei oikein hyvä koska polttaa pinnoitteen pellistä onko peltisakset ainoa vaihtoehto? Nosto-ovet tilasin muuten virosta ja olivat n. puolet halvempia kuin täältä ostetut. Firmalla on suomessa myyntipiste sekä huolto.
Olin agronetissa vastannut jollekin yksityisviestillä tekijästä, mutta se viesti oli jo kadonnut
Nosto-ovet ostin kinema nimiseltä yritykseltä ja suosituksen sain paikalliselta autoilijalta jolla ollut kyseisen firman ovia jo useita vuosia
Täytyy katsella tota eristyshommaa tarkemmin täältä netin syövereistä