Vuokrapellon verotus?
Valvoja: Farmari-ryhmä
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viestit: 2591
- Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
- Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
- Viesti:
Juu niin varmaan on vihannesviljelystä tms. kysymys, mutta siis tätä sivusta seuraamaani muutaman yksilön heinäsirkkalaumaa seuranneena kyllä sen viljanviljelynkin täytyy kannattaa kun rahatukkoa paukutellaan kämmenellä jo pihalla.
Ja tämä lisämaan hankkimisen vaikutus kiinteiden kulujen jakautumiseen suuremmalle alalle on olennainen kysymys. Tossa 20 ha päivässä puivat ohraa isolla Sampollakin. Isäntä ja emäntä. Ei muita. Kyllä siihen systeemiiin aina mahtuu joku 50 ha lisäpala, pari ylimääräistä päivää vuodessa.
-SS-
Ja tämä lisämaan hankkimisen vaikutus kiinteiden kulujen jakautumiseen suuremmalle alalle on olennainen kysymys. Tossa 20 ha päivässä puivat ohraa isolla Sampollakin. Isäntä ja emäntä. Ei muita. Kyllä siihen systeemiiin aina mahtuu joku 50 ha lisäpala, pari ylimääräistä päivää vuodessa.
-SS-