Puhallin pulut.....
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
- Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv
Puhallin pulut.....
.....pois kuivaajankennoista ja laitoin poistoputkeen muovin etteivät taas mene pesimään kennojen päälle. Pitäis keksiä joku fiksumpi systeemi ensi syksyksi.
Onko teillä jotain käteviä ehdotuksia? Teräsverkko arvelluttaa, varmaan senverran tulee moskaa ilman mukana ettei onnistu. Kaupallisia versioitakaan en ole tutkinut.
Onko teillä jotain käteviä ehdotuksia? Teräsverkko arvelluttaa, varmaan senverran tulee moskaa ilman mukana ettei onnistu. Kaupallisia versioitakaan en ole tutkinut.
Re: Puhallin pulut.....
Vanhaa kanaverkkoa olen laittanut. Siinä on toiminut jo parikymmentä vuotta.
-
Siihenkö ei ole ilman mukana tulleita moskia tarttunut?Don Essex kirjoitti:Vanhaa kanaverkkoa olen laittanut. Siinä on toiminut jo parikymmentä vuotta.
Täällä myös kanaverkkoa putkien päissä. Ei sieltä niin suurta moskaa tule että verkko alkaisi tukkoon menemään. Vähän tietysti tarttuu.Luttisaari kirjoitti:Siihenkö ei ole ilman mukana tulleita moskia tarttunut?Don Essex kirjoitti:Vanhaa kanaverkkoa olen laittanut. Siinä on toiminut jo parikymmentä vuotta.
-
No hyvä.Pasi kirjoitti:Täällä myös kanaverkkoa putkien päissä. Ei sieltä niin suurta moskaa tule että verkko alkaisi tukkoon menemään. Vähän tietysti tarttuu.Luttisaari kirjoitti:Siihenkö ei ole ilman mukana tulleita moskia tarttunut?Don Essex kirjoitti:Vanhaa kanaverkkoa olen laittanut. Siinä on toiminut jo parikymmentä vuotta.
Pitääpä tehdä sitten niin.
Kaverilla Antin kuivurissa reilulla silmällä olevaa verkkoa ja näytti melkoisen umpeen muurautuneelta. Riippunee viljan kosteudesta, lämpötiloista ym. kuinka muurautuu umpeen.
-
- Luokka: Polkutraktori
Eli kuinka isosilmäistä kanaverkkoa pitäis olla?
Kunhan linnut ei läpi meneNooraLaurila kirjoitti:Eli kuinka isosilmäistä kanaverkkoa pitäis olla?
Meillä vissiin ainakin 5 cm silmäkoko, siis semmoista perinteistä kanaverkkoa.