Zetor Proxima ja forterra
Valvoja: Farmari-ryhmä
- ladacamaro
- Luokka: Hevosaura
Zetor Proxima ja forterra
Niin onko kellään tietoo että onko Nuissa uusissa zetkoissa kardaani pohjapanssarin sisässä viimeinkin.. 
Sori että vastaus kesti, en vain yksinkertaisesti huomannut otsikkoa.
Proximoissa kardaani on suojattuna (traktorin keskilinjalla), koneen alin piste on vetokoukku (43cm).
Forterrassa on sivukardaani ja sillä ei ole erillistä panssarointia. Molemmissa koneissa on etuakselina Carraro.
Lue perjantaina ilmestyvät Koneviesti, siinä on koeajojuttu proximasta.
Jollet tiennyt, niin olen osallisena noiden koneiden maahantuonnissa. Elikäs tämä on "virallista" tietoa.
Proximoissa kardaani on suojattuna (traktorin keskilinjalla), koneen alin piste on vetokoukku (43cm).
Forterrassa on sivukardaani ja sillä ei ole erillistä panssarointia. Molemmissa koneissa on etuakselina Carraro.
Lue perjantaina ilmestyvät Koneviesti, siinä on koeajojuttu proximasta.
Jollet tiennyt, niin olen osallisena noiden koneiden maahantuonnissa. Elikäs tämä on "virallista" tietoa.
-
teräsmies24E
- Luokka: >500hv
- ladacamaro
Joo kiitoksia kiitoksia... sillä kyselen koska suunnitteilla olisi ostaa tollanen uusi proxima. ja kun on kuitenkin vähä huonoja kokemuksia nuista zetkoista (meillä 6245) ja siinä ei nyt toimi ainakaan Jarrut,kytkin heikosti,ohjauspuoltaa vasemmalle, Jne...Mutta ihan traktorin näköisiä pelejä noi uudet kuitenkin on. 
- ladacamaro
metsäajoa
Niin täällä taas pitkästä aikaa... niin itse aiheeseen että onkos kellän kokemusta tai tietoo miten hyviä ovat metsässä etenemään nuo uudet zetkat... ja onko nuita proximoita mahdollista saada pikkusen tehokkaampana esim 95 heppasena... muutakun tietysti syöttöjä lisäämällä.