Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
sanokaas että onko järkevää kun olin saanu tuommosen web kameran ja en keksiny muuta käyttöä kun liittää nettisivuilla. uusille sivuille oon sitten syksyllä tuota virittelemässä. wilpo varmaan tietää että onko siinä järkeä? apuohjelmana käytän tuota Pryme:ä ja onhan se hyvältä vaikuttanu kun ftp:n kanssa pitäis siirtää se kuva kuva tulee sisältä ikkunan läpi ja aattelin siirtää sen tuonne kahen lasin väliin niin paranisko kuva