Pajan ilmanvaito?

Keskustelua maatalouden tuotantorakennukista ja niihin liittyvistä koneista, asioista ja ratkaisuista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

sipi
Luokka: Hevosaura
Viestit: 19
Liittynyt: 28 Kesä 2006, 22:01

Pajan ilmanvaito?

Lukematon viesti Kirjoittaja sipi »

tarvis pajaan laittaa ilmanvaihto,minkä kokosia ropeleita pyöriin foorumilaisilla? onko muita systeemejä? esim olis lämmön kerääjä?kohde imureita?
Avatar
perfekt
Luokka: >500hv
Viestit: 1639
Liittynyt: 19 Joulu 2004, 19:41
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja perfekt »

Ellei aivan ammatti käyttöä,,,,

Luulisin että kohde imuri riittää hitsaus ja maalaus käryt kun saa ulos,,,,yms

Korvaus ilma kyllä suomessa raikasta eteenkin talvisin.
sipi
Luokka: Hevosaura
Viestit: 19
Liittynyt: 28 Kesä 2006, 22:01

Lukematon viesti Kirjoittaja sipi »

Korvaus ilma kyllä suomessa raikasta eteenkin talvisin


sitä se kyllä on :D
Vastaa Viestiin