Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Itse asiassa sain idean siitä että proagrialla on tollainen, mutta se on maksullinen.... ajattelin että en ainakaan itse viitsisi maksaa 20e netti ilmoituksesta.....
ATH kirjoitti:Ei aukene Mozilla FF 2.0:lla siis. IE:llä kyllä kuuleman mukaan. Itse en päästä IE:tä ulos bittiaitauksen portista, joten se siitä..
wtf... kävin itse oikein imuttamassa ff:n 10 minuuttia sitten ja kokeilin... kyllä mulla ainakin aukesi myös Mozillalla.... tosin yläpalkissa näkyy ff:llä pieni muotoilu virhe mutta ei haitanne ketään koska ei vaikuta käyttöön...
Heittääkö se sitten sulle jotain virhe ilmoitusta vai mitä? Informoi vähän niin yritän korjata.
Ei toimi myöskään juuri äsken pakasta vedetyllä oletusasetuksilla olevalla Linux/Firefox 1503 yhdistelmällä. Aukea oli väärä ilmaisu. Sivu ei siis toimi.
Koitin IE:llä. Sillä toimii
Edit:
No nyt toimii Linux/Ff:llä. Koitan vielä XP/Ff:llä ja Win/Ff:llä.
Pientä säätöä
Edit 2:
Toimii nyt minulla Firefoxeissa kaikissa ja se yläpalkin virhekin on hävinnyt.
Tää on niin tätä. En tiedä mikä tässä taas tökki. Jonkinsortin oma moka tämä varmaan oli. Pahoittelen häiriötä.