New Holland TL/TLA:n Metsäohjaamo

Keskustelu metsässä käytettävistä koneista ja laitteista/sahoista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
aksu
Luokka: >500hv
Viestit: 716
Liittynyt: 14 Tammi 2006, 18:35
Paikkakunta: turun seutu

New Holland TL/TLA:n Metsäohjaamo

Lukematon viesti Kirjoittaja aksu »

Millanen toi TL/TLA sarjan metsäohjaamo on? Onko to takaosan laajennus helppo tehä? Mihin sen valopistokkee ja hydr. vapaan paluun putken saa lykättyy?
Avatar
forssu
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 459
Liittynyt: 28 Loka 2006, 20:52
Paikkakunta: suomes kai
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja forssu »

eiköhän sen laajennuksen saa aika helposti tehtyä :wink:
Valmettimies
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 369
Liittynyt: 02 Heinä 2005, 19:44
Paikkakunta: Karvia

Lukematon viesti Kirjoittaja Valmettimies »

Niitä on saatavilla valmiinaki ja se tulee (kai) sen alalasin tilalle. Niin juu ja se takalasin kaulus tulee viä.
Avatar
aksu
Luokka: >500hv
Viestit: 716
Liittynyt: 14 Tammi 2006, 18:35
Paikkakunta: turun seutu

Lukematon viesti Kirjoittaja aksu »

forssu kirjoitti:eiköhän sen laajennuksen saa aika helposti tehtyä :wink:
Joo eihän se vaikee oo tehä, meinasin vaan et mihin noi lykätään siitä edestä että saa sen jalkatilan taakse. Tuleeko kalliiks tommosen valmiina ostaminen? Lähinnä siis toi kaulus mikä tohon takalasiin tulee ja pohjapanssari...
Vastaa Viestiin