Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Millanen toi TL/TLA sarjan metsäohjaamo on? Onko to takaosan laajennus helppo tehä? Mihin sen valopistokkee ja hydr. vapaan paluun putken saa lykättyy?
forssu kirjoitti:eiköhän sen laajennuksen saa aika helposti tehtyä
Joo eihän se vaikee oo tehä, meinasin vaan et mihin noi lykätään siitä edestä että saa sen jalkatilan taakse. Tuleeko kalliiks tommosen valmiina ostaminen? Lähinnä siis toi kaulus mikä tohon takalasiin tulee ja pohjapanssari...