kananmunien pesukone

Yleinen keskustelua kotieläinten tuottamisesta. Kaikki eri kotieläinmuodot.

Valvoja: Farmari-ryhmä

9.6
Luokka: Polkutraktori

kananmunien pesukone

Lukematon viesti Kirjoittaja 9.6 »

oletteko koskaan kuulleet sellaisesta mahdollisesti käyttäneet olisin kiinnostunut kuulemaan moisesta härvelistä kokemuksia yms
sipi
Luokka: Hevosaura

Lukematon viesti Kirjoittaja sipi »

ihan hyvä härveli,kunhan ei unohda pitkäsi aikaa.nimimerkillä sivusta seurannut.taitaa munilla olla huono hinta nyt?
Make
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Make »

Enolla oli sellainen joskus 80-luvulla. Munat laitettiin korissa koneen vesialtaaseen ja allas teki pientä edestakaista heilutusliikettä.
Paul
Luokka: Hevosaura

Lukematon viesti Kirjoittaja Paul »

Tänään just käytin semmosta töissä :wink: . Se o semmonen ämpäri mihin laitetaan munakori se heiluu edestakasin ja ämpäri on levyn päällä mikä lämmittää pesuveden :) :wink:
Lomittaja-Miia

Lukematon viesti Kirjoittaja Lomittaja-Miia »

Näin lomittaja olen ollut kanalassa niin suosittelen sitä todella. Ajatelkaa jos vaikka olisi 100 kanaa ja niistä munista olisin 40 % likaisia ja me pestäisiin jokainen muna erikseen. Kun voisit laittaa niitä likaisia munia pesuriin ja saat monta munaa puhtaana takaisin. MInä ainakin henkilökohtaisesti arvostan sitä koska silloin jää myös enemmän aikaa tehdä kaikkea muuta siellä kanalassa. :D
Lomittaja-Miia

Lukematon viesti Kirjoittaja Lomittaja-Miia »

Unohdin sanoa että minä olen käyttänyt sellaista jossa laitettaan 7 muovista kennoa päällekkäin ja laitettan sellaiseen neliön malliseen koneseen. ensin se huuhtelee sitten se pesee pesu aineen kanssa ja sitten se taas huuhtelee ja siinä menee 8 minuutyia. merkkiä en muista.
Vastaa Viestiin