Etsitään vanhaa heinälatoa
Valvoja: Farmari-ryhmä
Etsitään vanhaa heinälatoa
Hei!
Etsin n. 150 km säteellä Helsingistä oikeaa vanhan ajan heinälatoa. Ladossa tultaisiin ottamaan valokuvia. Ladossa pitäisi olla tietenkin heiniä kuivumassa. Heinät tulisivat siis olemaan taustana mallilla.
Jos satut omistamaan, tai tiedät sopivan paikan, niin laitatko minulle mailia osoitteeseen tero@sokeproduction.com. Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Kiitoksia jo nyt kaikille asiassa auttaneille.
Purtsi
Etsin n. 150 km säteellä Helsingistä oikeaa vanhan ajan heinälatoa. Ladossa tultaisiin ottamaan valokuvia. Ladossa pitäisi olla tietenkin heiniä kuivumassa. Heinät tulisivat siis olemaan taustana mallilla.
Jos satut omistamaan, tai tiedät sopivan paikan, niin laitatko minulle mailia osoitteeseen tero@sokeproduction.com. Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Kiitoksia jo nyt kaikille asiassa auttaneille.
Purtsi
Fitness kisaaja tulee malliksi. Ihan normaaleja kisakuvia. Tyyliin tälläisiä; http://www.pakkotoisto.com/copper/thumb ... ?album=169
- vilkku14
- Luokka: yli 200 hv
- Viesti:
Purtsi kirjoitti:Fitness kisaaja tulee malliksi. Ihan normaaleja kisakuvia. Tyyliin tälläisiä; http://www.pakkotoisto.com/copper/thumb ... ?album=169
Olipas tyttö timmissä kunnossa!
Taitaa syödä aamupalaksi muutakin kuin kaurapuuroa? Riittäiskö neljän viljan puuro?
voinpi olla pitkälti erimieltä! ei naisen kroppa saa tuolta näyttää. vaan makunsa kullakin...Purtsi kirjoitti:Minna on yksi suosikeista lokakuun kisoissa. Tuolta sen kropan pitääkin näyttää pitkän ja fiksusti tehdyn treenaamisen jälkeen.
Mutta edelleen lato on etsinnät alla. Vinkkejä saa lähettää edelleen.
-
Valmettimies
- Luokka: yli 300 hv
Mä oon kyllä jarskan kans samoilla linjoilla, ei kauheen naisellinen ja luonnollinen.jarska kirjoitti:voinpi olla pitkälti erimieltä! ei naisen kroppa saa tuolta näyttää. vaan makunsa kullakin...Purtsi kirjoitti:Minna on yksi suosikeista lokakuun kisoissa. Tuolta sen kropan pitääkin näyttää pitkän ja fiksusti tehdyn treenaamisen jälkeen.
Mutta edelleen lato on etsinnät alla. Vinkkejä saa lähettää edelleen.
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viesti: