AM-280 S harvesteripää

Keskustelu metsässä käytettävistä koneista ja laitteista/sahoista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

peetee
Luokka: Puutarhatraktori
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Marras 2007, 16:50
Paikkakunta: Piippola

AM-280 S harvesteripää

Lukematon viesti Kirjoittaja peetee »

onko kokemuksia moisesta harvesterista??miten ovat toimineet ja kestäneet?? itellä kun tuon kanssa ongelmia piisaa..
Klasu
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 120
Liittynyt: 17 Joulu 2005, 11:09
Paikkakunta: Kajaani

Lukematon viesti Kirjoittaja Klasu »

Joo käytössä on. Alkukankeuksien jälkeen pelannu suht ok. Pituusmitan kanssa vielä ongelmia, mitta eiköhän ne vielä ratkea.
peetee
Luokka: Puutarhatraktori
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Marras 2007, 16:50
Paikkakunta: Piippola

Lukematon viesti Kirjoittaja peetee »

minkä ikänen klasun kone on? onko terästuotteen vaiko meskuksen tekemä?oma mallia meskus ja on kyllä moninpaikoin prototyyppi-asteella,paranneltavia paikkoja aivan liikaa!
Klasu
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 120
Liittynyt: 17 Joulu 2005, 11:09
Paikkakunta: Kajaani

Lukematon viesti Kirjoittaja Klasu »

Meskuksen tekemä, taitaa olla viimeisiä Ahdin itse tekemiä kamppeita. Ostovuosi taisi olla 2003 kevättalvella. Istutettiin MiniBruunettiin. Ongelmia oli saada moto pelaamaan yhteen danfossin sähköpöydän kanssa.
Vastaa Viestiin