deuts lastutus/ohjelmointi
Valvoja: Farmari-ryhmä
deuts lastutus/ohjelmointi
onko kokemuksia kyseisestä aiheesta, kyseessä tämä vanhempi 110 siis sillä pikku kuutosella n.5l. Mistä oletta hommanneet? paljonko tehoa lisää? itsellä ei tarvista paljoa jos pikkasen sais piristettyä... niin olen täältä pohjois-pohjanmaalta
Re: deuts lastutus/ohjelmointi
http://www.voimaa.com/deutz1 kirjoitti:onko kokemuksia kyseisestä aiheesta, kyseessä tämä vanhempi 110 siis sillä pikku kuutosella n.5l. Mistä oletta hommanneet? paljonko tehoa lisää? itsellä ei tarvista paljoa jos pikkasen sais piristettyä... niin olen täältä pohjois-pohjanmaalta
Tuolta,monenlaisia ohjelmia listallakin,custom-ohjelma just sellanen ku haluaa. Toimii ku junan vessa, 140 deutsi josta vakiokunnossa mitattiin vajaa 160hv,nyt vajaa 200. Alavääntö kasvoi ja yläteho varsinkin,pukkaa hitusen savuakin kaasua polkaistessa. Aiemmin ei jaksanut kiskoa lietekärryä viittäkymppiä,nyt kiskoo kylmillä peräöljyilläkin...
Polttoainetta palaa jos haluaa,mutta myös säästyy kun voi ajaa useissa töissä suurimman väännön alueella jossa polttoainetalous parhaimmillaan.
Kaverilla on kans tommonen 140 agrotroni. Oon aika paljon ajanu sillä, pääasiassa kärrynvetoa, mm. 17m3 lietevaunu ja 17 tn sorakuormia. Porin tehotuonti kävi laittamassa lisätehoa, nyt on n. 200. Muuttu tosi paljon pirteämmäksi ja kiihtyvyys täydellä kuormalla parani huomattavasti. Polttoaineen kulutus ei kuitenkaan kasvanut juuri lainkaan.