NT/AM 300S -harvesteri

Keskustelu metsässä käytettävistä koneista ja laitteista/sahoista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Maati
Luokka: Puutarhatraktori
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:09
Paikkakunta: Vakka-Suomi

NT/AM 300S -harvesteri

Lukematon viesti Kirjoittaja Maati »

Onkos jollain kertoa kokemuksia em. harvesterista? Ja tietysti kaikkien muidenkin merkkien käyttökokemukset ovat tervetulleita.