Käytetyt kirkkaat jäteöljyt teräketjuöljyksi!

Keskustelu metsässä käytettävistä koneista ja laitteista/sahoista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

jasarvi
Luokka: Puutarhatraktori
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Joulu 2005, 11:31
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Käytetyt kirkkaat jäteöljyt teräketjuöljyksi!

Lukematon viesti Kirjoittaja jasarvi »

Sitko on lisäainepaketti jolla vanhat,käytetyt ja kirkkaat jäteöljyt voidaan
sitkostaa teräketjuöljyksi(moottorisahoihin ja motoihin)

Sitkoa sekoitetaan 2%-4% (talvella-kesällä) ja näin saadaan kiinnitarttumis-ominaisuus joka pitää
öljyn terälaipalla suurissakin ketjunopeuksissa.Näin laippa ja kärkipyörä saavat riittävän voitelun ja kuluminen ja huollon tarve vähenee.

Valmiin teräketjuöljyn hinnaksi tulee Sitkolla noin 0,3 eur/litra (norm. 0,85-1,2 eur/litra)
käytetty öljy kannattaa siis kerätä talteen ja hyödyntää.

Valmistamme ja myymme SITKOA
10 L ast 69,85 eur (4% seoksella saat valmista teräöljyä 260 ltr)
20 L ast 135,00 eur (4% seoksella saat valmista teräöljyä 520 ltr)
alv 0%

asiasta voi tiedustella lisää puh 0400-840820