Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Tarjolla moinen kortti, enkä ole vielä päättänyt tarvitsenko, vuosimaksu 25 E
jokaisella majoituskerralla saa 12 euron alennuskortin esim. ravintolaan rakennuksessa.
VEROTUS (erittäin pienellä takasivulla) mainitaan jotta jäsenen vastuulla on ilmoittaa bonukset työnantajalle.Ne luokitellaan veronalaiseksi eduksi ja tulee ilmoittaa asianomaisille viranomaisille
Mietinkin onko syytä moinen ostaa jotta saa syödä iltasella juoman kera+iltalehtikin vielä tarjolla.
Kellään tietoa kuka olisi asiaankuuluva viranomainen , komentaja kotona vai joku muu
Mulla on tuo ollut muutaman vuoden, ihan hyvä jos ei halua hotellista lähteä kaupungille syömään iltasella. Takavuosina olin useinkin Cumuluksessa yötä kun k-kauppaväen ei oikein suopeasti annettu osuustoiminnallisessa hotellissa majoittua. Myöhemmin yöpynyt usein S-hotellissakin ja olen huomannut että siellä on myös joku vastaava kanta-asiakaskorttisysteemi.
Ketju mikä ketju, ruokalistaan kyllästyy aika nopeasti, samoin automaattikahviin aamiaisella. Se hyvä puoli Cumuluksissa on, aivan niin kuin mainoksessa sanotaan, se on keskellä kaupunkia. Aikana ennen navigaattoreita vieraassa kaupungissa hotellin löysi niin että ajoi viittojen mukaan keskustaa kohti ja kun viitat loppuivat niin Cumulus oli jo näkyvillä.
Verotuskäytännöstä ei kokemusta, ei kai niitä kukaan tosissaan ilmoittele? Enemmänkin kyseessä on ravintolan markkinointikikka kuin veronalainen etu. Finnairin plussat pitäisi kaiketi myös ilmoittaa / antaa työnantajalle, hah.