Stihlin vialliset raivurit

Keskustelu metsässä käytettävistä koneista ja laitteista/sahoista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
MB TRAC
Luokka: >500hv
Viestit: 764
Liittynyt: 10 Helmi 2005, 22:00
Paikkakunta: Anjalankoski

Stihlin vialliset raivurit

Lukematon viesti Kirjoittaja MB TRAC »

Vielä tekis mieli saada toimintakuntoon, mistä osaisi kysyä osia kun merkkikorjaamot ei vanhoja tunne.
340 -87 kytkinpinta irtosi. Vanhemman alumiinitankki halki, kestääkö "belzona" bensaa :?:
Liitteet
DSC02405.JPG
DSC02403.JPG