Sähköinen navettapäivyri

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Klasu
Luokka: yli 100 hv

Sähköinen navettapäivyri

Lukematon viesti Kirjoittaja Klasu »

Onko kukaan värkänny esim. exel pohjaan navettapäivyriä. Olis aika kätevä kännykässä, kun voisi kirjata kiimat heti eikä sitten kun muistaa. Kynä ja paperi ei säily taskussa, mutta kännykkä on aina taskussa.

Ammu on tietysti kotikoneessa, mutta ei sitä kännykkään kaipaa
Klasu

Re: Sähköinen navettapäivyri

Tervehdys!

Herättelenpä aihetta uudelleen.

Näyttää kehitys kehittyvän ja puhelmet sitä mukaa. ProAgrialta kolahti mainoskirje laatikkoon Mobiammusta. Onkos foorumilta kukaan etinyt vielä tutustua? Kaiketi koekäytössä ollut tiloilla viimetalven. Ainakin tämä alykkäämmän kännykän merkki (htc) on mulle ihan outo, samsungista onkin sitte huonot kokemukset. Nokiaan sen ammun mieluiten ottaisin mutta kun ei symbianissa toimi. :( Käyttiksenä pitäs olla Windows mobile 6.1
Kloppi
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Kloppi »

HTC ainakin on ihan laatumerkki WinMO-luureissa. Itse asiassa hiukan harmittanut etten hommannut HTC Touch Pro 2:sta nykyisen SE Xperia X2:n sijasta. Eikä Samsungin älypuhelimia kannata verrata Samsungin peruspuhelimiin ollenkaan, ainakin nykyiset Bada- ja Android-kapulat Samsungilta ovat hyviä luureja. Seuraava puhelin luultavimmin Samsung, Galaxy Q vaikuttaa aika houkuttavalta.

Mobiammu oli kyllä mielestäni aika tyyris saatavaan hyötyyn nähden. Ja hyvin luultavaa ettei siitä tule versioita muulle alustalle kuin WinMO:lle. Symbianille luultavasti ei ainakaan, ja tuskin alkavat porttaamaan sitä Androidillekaan. Täytyy toivoa että GEA tekee Dairy Planin Androidille, PalmOS:llehan se on ollut saatavilla mutta PalmOS on jo menneisyyttä. Näyttää WinMO:lle sekin löytyvän.

http://www.westfalia.com/hq%5C/en/bu/mi ... fault.aspx
956XL
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja 956XL »

Eikö ne kännykän kalenteriin ihan simppelisti vois laittaa muistiinpanoksi, esim. pelkkä korvanro. Tietäähän sen itse mitä se tarkoittaa, navettapäivyriin tms sitten laittelee myöhemmin.
junttieinari
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja junttieinari »

Oliskohan miten ylivoimainen tehtävä Proagrialle saada Ammusta vastaavanlainen webbiversio kuin Wisusta on webwisu? Ei olis riippuvainen puhelimen käyttöjärjestelmästä, kunhan vaan nettiyhteys löytyisi. Vai olisiko liian yksinkertainen?
Klasu

Kloppi kirjoitti:.

Mobiammu oli kyllä mielestäni aika tyyris saatavaan hyötyyn nähden. Ja hyvin luultavaa ettei siitä tule versioita muulle alustalle kuin WinMO:lle. Symbianille luultavasti ei ainakaan, ja tuskin alkavat porttaamaan sitä Androidillekaan. Täytyy toivoa että GEA tekee Dairy Planin Androidille, PalmOS:llehan se on ollut saatavilla mutta PalmOS on jo menneisyyttä. Näyttää WinMO:lle sekin löytyvän.
Joo meielestäni aika arvokas, mutta kampanjatarjous houkuttelee; ei littymismaksua ja loppuvuosi 2kk hinnalla. Se on tosiaan aika harmi että että ammu on win pohjanen, olisi puhelimissakin valinnanvraa paremmin jos ammusta olisi webbiversio.
956XL kirjoitti:Eikö ne kännykän kalenteriin ihan simppelisti vois laittaa muistiinpanoksi, esim. pelkkä korvanro. Tietäähän sen itse mitä se tarkoittaa, navettapäivyriin tms sitten laittelee myöhemmin.
Joo tähän nyt käy vaikka paperi ja kynä.

Mutta ajatuksenani oli että syntymät, siemennykset, poistot saisi heti ilmoitettua, (teen sen myöhemmin on mulla = todennäköisesti en muista kuitenkaan), ja tuvassa kun tahtoo olla kompuutterilla muitakin käyttäjiä. Samoin työlistat olisi aina tuoreena taskussa, korvien välinen kovalevytila kun tuntuu mulla olevan hyvin rajallinen.

Olisihan siitä fiksummasta kapulasta tietysti hupiakin; sähköposti, tiedonhaku, surffailu :wink:
Vastaa Viestiin