Tietänee sitä, että Agri lähtee omaltakii kylältä. Muutenkii tuo muutos ei taida suosia viljelijää. Tulevaisuudessa jos käy kesken ruiskutusten hakemassa lisää glyfosaattia, niin samasta kaupasta ei enää sais rälläkän laikkoja.Agrimarket-ketju uusii myymälöitään ympäri Suomea. Ketju keskittyy jatkossa maatalous- ja konekauppaan ja kehittää myös puutarha- sekä eläintuotekauppaa.
Samaan aikaan Agrimarketien rautakauppapalveluja supistetaan.
----------------------------
Hankkija-Maatalous Oy:n Savo-Karjalan aluepäällikkö Markku Sopasen mukaan myymälöiden henkilökuntaa ei kuitenkaan vähennetä.
Kyse on S-ryhmän sisäisestä työnjaosta. Hytönen kertoo, että Kodin Terra-rautakauppojen lisäksi S-ryhmä perustaa uuden rautakauppaketjun.
- Suunnitelmissa on rakentaa pienempien rautakauppojen ketju.
SOK omistaa Hankkija-Maataloudesta 81 prosenttia ja Yara 19 prosenttia.
Agrimarket-ketjulla on tällä hetkellä Suomessa satakunta toimipaikkaa. Hytösen mukaan määrä tulee laskemaan.
- Haluamme pureutua kovaan ytimeen.
S-ryhmän uusi rautakauppaketju
Valvoja: Farmari-ryhmä
S-ryhmän uusi rautakauppaketju
savonsanomat.fi
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viestit: 2591
- Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
- Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
- Viesti:
Re: S-ryhmän uusi rautakauppaketju
"Agrimarket-ketju uusii myymälöitään ympäri Suomea. Ketju keskittyy jatkossa maatalous- ja konekauppaan ja kehittää myös puutarha- sekä eläintuotekauppaa."
Lue: Muuttaavat Agrimarketmyymälät hevostarvikekaupoiksi!
Eihän ne Terratkaan "toimi" ollenkaan. Miks pitäs vielä uus toimimaton ketju kehitellä?
Lue: Muuttaavat Agrimarketmyymälät hevostarvikekaupoiksi!
Eihän ne Terratkaan "toimi" ollenkaan. Miks pitäs vielä uus toimimaton ketju kehitellä?
- Agronautti
- Luokka: >500hv
- Viestit: 516
- Liittynyt: 10 Helmi 2005, 09:39
- Paikkakunta: Kymenlaakso & P-Savo
- Viesti:
Re: S-ryhmän uusi rautakauppaketju
Tulihan tuolla kuopion "avajaisissa" käytyä.. On niillä ny tilaa ainakin enempi kun rautapuoli siirtyi pois..
Kuopion K-maataloudessa maatalouspuoli ahdistettu pieneen nurkkaan..
Yrma se ei vaan tänne Kuopion seudulle löydä.. :-/
Kuopion K-maataloudessa maatalouspuoli ahdistettu pieneen nurkkaan..
Yrma se ei vaan tänne Kuopion seudulle löydä.. :-/