GPS-varashälytin

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

SamiK
Luokka: Polkutraktori

GPS-varashälytin

Lukematon viesti Kirjoittaja SamiK »

Moro!

Tietääkö ketään että onko noista GPS "varashälyttimistä" mihinkään, vai ovatko ne aivan turhia?

Itse kattelin Paikanna.fi:n GPS-paikanninta, jossa on ominaisuutena tuo varashälytin. Ymmärsin ite ainakin että varashälytin toimisi sillä periaatteella että saan ilmotuksen kännykkään jos laite lähtee ei toivottuna aikana pihastani.

Teoriassahan tuo kuullostaa hienolta, mutta itse käytännöstä en sitten tiedä. Lisäksi siinä oli myös työaika seuranta ja automaattinen ajopäiväkirja.

http://www.paikanna.fi
Sepe
Luokka: >500hv

Re: GPS-varashälytin

Lukematon viesti Kirjoittaja Sepe »

Yks vaihtoehto ajoneuvon valvontaan:
www.gpspaikannin.fi
SamiK

Pistin itselleni yhden laitteen tilaukseen tuolta paikanna.fi :stä. Katsoataan miten toimii!
Ainakin iso plussa omalla kohdalla on tuo suomenkielisyys. Ei tarvii ottaa sanakirjaa käteen kun lähtee käyttämään palvelua.

Ilmoittelen tänne kun paikannin saapuu, että mitä mieltä olen :)

En sitten tiedä että miten luotettava tuo gpspaikannin.fi on. Sivut ovat ainakin sitä luokkaa etten itse ainakaan niihin paljon perusta.
henrikkiuru

Lukematon viesti Kirjoittaja henrikkiuru »

moi!mulla on yksi henkiloauto taalla ukrainassa ja palvelu pelaa ainakin loistavasti.vuosimaksu,sisaltaa kaskon on noin 2k.se halyttaa jos auto liikahtaa ilman avainta.kiovassa on keskus,joka soittaa lahimpaan miliisiin ja omistajalle.vaimo unohti valot paalle ja keskus soitti,etta akku tyhjenee.hieno palvelu!toivottavasti pelaa myos suomessa!suosittelen!
Wilpo
Luokka: >500hv
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Wilpo »

Tulee koekäyttöön noin viikonpäästä tämä http://www.paikanna.fi/ laite. Katsontaan millainen on ja jääkö laite autoon koekäytön jälkeenkin.
SamiK

Joko Wilpo laite on ollut sulla testissä?

Millainen laite oli? Osasiko laite paikantaa auton niinkun luvattu, vaiko lähtikö laite takaisin testijakson jälkeen?
Miten palvelun puoli, onko tuota ajoneuvon seurantaa helppo käyttää, vai pitääkö siinä olla joku tietokone nero :)
Vastaa Viestiin