Britannia leikkaisi EU-budjettia, Suomen maksut kasvaisivat

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
O.J.
Luokka: >500hv
Viestit: 1684
Liittynyt: 01 Syys 2005, 21:42
Paikkakunta: Koillis-Savo

Britannia leikkaisi EU-budjettia, Suomen maksut kasvaisivat

Lukematon viesti Kirjoittaja O.J. »

Yle.fi
Britannia haluaa edelleen avata maataloustukipaketin ennen vuotta 2013.

Koska Britannia on saanut muita vähemmän maataloustukia, maalle on annettu palautusta EU-jäsenmaksuista hyvityksenä. Monet EU-maat haluavat lakkauttaa Britannian edun. Tähän britit eivät suostu ilman maataloustukien supistuksia.

Ranskan ehdoton kanta on, että maatalouden tukipakettiin ei puututa ennen vuotta 2014.
Huoh, tekeepä ne siellä mitä päätöksiä tahansa, niin aina ne pyritään repimään jossain vaiheessa auki :x

mtv3.fi Veronmaksajat kiittää.