Mukana tulis Windowsseiska käyttiksenä ja Explorer joka kuulemma on ihan OK.
Onks järkee
Joo alko vähän lepattaa
Valvoja: Farmari-ryhmä
Tuohon voisi lisätä vielä mikä on käyttötarkoitus, pelataanko sillä näitä uusijapelejä,cobra kirjoitti:pakko laittaa pienenä pilikun nussuttamisena tähän![]()
windows 7 käyttis ja selain todennäkösesti explorer...
vähä tuosta ku sais enemmän tietoo koneena niin osais sanoo jotain..prosessori? muistit? kiintolevyt? näyttis?
Jep.. Vaivaiset 78% nopeempi tuo i3 malli, vaikka samassa hintaluokassa.matic kirjoitti:Pentium Dual-Core E5800 @ 3.20GHz Average CPU Mark testipisteet 2168
Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz Average CPU Mark testipisteet 3857
Hintaseurantakaan ei löydä kaikkea. Sama kone verkkokauppa.com:ssa 469€ ja tehokkaammalla i5-2300 prosessorilla 599€matic kirjoitti:http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/647337
Acer eMachine ET1870 (Core i3-2100, 4 GB, 1 TB, Win 7 Home Premium), keskusyksikkö 516,10 €
Tällästa se tuttu nörttikin selvitti. Näistä nörteistä vähän sellanen mielikuva että aikaa palaa ja helposti jotainRubinjo kirjoitti:Sellanen sivukommentti että kiintolevyjen (pyörivien) hinnat ovat kuulemma kolminkertaistuneet lyhyessä ajassa (tulvien takia) ja pysynevät ylhäällä jonkin aikaa. Et nyt kokoamalla ei välttämättä saa sitä halvinta konetta...