Jokaisen mielipiteille/ideoille avoin keskustelupalsta, maatalouden eri aiheista. Tule mukaan keskustelemaan. Jollet ole vielä rekisteröitynyt, paina rekisteröidy-tekstiä alapuolella.
Mää itte teen kolalla, lingolla ja kauhalla sekä latulumilevyllä
Lavamaasturissa on sähköhydraulinen etuaura, sillä tuupitaan neljä pihaa. Etupyörissä on ketjut, paitsi juuri nyt vain toisessa kun aamupäivän lenkillä putosi toisesta - onneksi löytyi pihalta!
Lingolla putsaan oman pihan lopuksi kun tulen kierrokselta!!
Mikäs täällä on porukalla muuten lähtökynnys? Itse lähden kun lunta on 5-10cm, tilanteesta vähän riippuen että miten on lisää tulossa...
Taidan olla tullut jo vanhaksi kun en meinaa rohjeta enää aurata reippaammin jousittamattomilla aurausvehkeillä enää edes tutuilla alueilla. Tai sitten olen vaan jo tottunut siihen huolettomuuteen viimeisen 6 talven aikana. jonka jousiteräinen aura tarjoaa. Taittuva Hese kyllä muuten ihan ykköspeli lumihommiin.
SamiT kirjoitti:Taidan olla tullut jo vanhaksi kun en meinaa rohjeta enää aurata reippaammin jousittamattomilla aurausvehkeillä enää edes tutuilla alueilla. Tai sitten olen vaan jo tottunut siihen huolettomuuteen viimeisen 6 talven aikana. jonka jousiteräinen aura tarjoaa. Taittuva Hese kyllä muuten ihan ykköspeli lumihommiin.
Noo toisessa koneessa U-aura nokassa ja jousethan siinä on ja tulevat tarpeeseen monesti... Mutta samat 23 pihaa olleet jo monta vuotta aurauksessa niin muistaa ja tietää pahat paikat ja tuossa videolla ei oo kaivon kaivoa Yksi uusi piha tuli tälle talvea mutta eipä sielläkään tunnu mitään erikoista olevan... Tarkat paikat ajetaan hiljempaa...