Pinta-alamittari

Keskustelua traktoreista ja työkoneista. Uusista malleista, vioista, parannuksista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

502
Luokka: 75 hv., takaveto
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Loka 2006, 12:05

Pinta-alamittari

Lukematon viesti Kirjoittaja 502 »

Simulta nostolaite kone. Semmonen kokopunainen ( myös kannet ). Pinta-alamittari lopetti toimintansa. Mittarin akseli mielestäni ihan pyörii, vaan ei mittari. Joskus aikaisemmin pyörittävällä akselilla oleva pyörä oli päässyt liikkumaan, ja siksi lopetti toimintansa, mutta tällä kertaa ei näyttäisi olevan siitä kiinni. Ei taida olla mitenkään korjattavissa?