Tilan koko?

Kaikkea mikä liittyy yleisesti maatalouteen. Uutisista, kehityksestä, tulevasta, maatalouskaupoista, lehdistä ja järjestöistä. ym..

Valvoja: Farmari-ryhmä

pontus
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Tammi 2006, 09:30
Paikkakunta: kuopio

Tilan koko?

Lukematon viesti Kirjoittaja pontus »

siis minkä kokoisia tiloja foorumilaiset viljelee ja onko kasvinviljelyä vai kotieläintaloutta. Itsellä 30ha ja emolehmätila.
aurauskeppi

Lukematon viesti Kirjoittaja aurauskeppi »

Arka aiheko?
no avaan pään ja totean että: tänä vuonna 103,5 ha ja vilja-rypsi.
Vaihtelu on ollut melkoista, ensi vuonna p-a laskee todennäköisesti.
Avatar
Kari
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 428
Liittynyt: 12 Huhti 2005, 20:30
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Kari »

-Justus- kirjoitti:Arka aiheko?
no avaan pään ja totean että: tänä vuonna 103,5 ha ja vilja-rypsi.
Vaihtelu on ollut melkoista, ensi vuonna p-a laskee todennäköisesti.
Itse voin allekirjoittaa ylläolevan. Hoidossa kaksi eri tilaa, jotka yhteensä ylläolevaa kokoluokkaa.
Avatar
O.J.
Luokka: >500hv
Viestit: 1684
Liittynyt: 01 Syys 2005, 21:42
Paikkakunta: Koillis-Savo

Lukematon viesti Kirjoittaja O.J. »

~20ha peltoa sis. vuokrapellot, vajaat 30ha kasvullista metsää, noin 8ha perinnebiotooppilaitumia, 18 lypsävää + nuorkarja + sonneja, suunnilleen 45 päätä yhteensä.

Löytyykö vielä pienempää :wink:
jarska
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 112
Liittynyt: 20 Marras 2005, 18:17
Paikkakunta: alajärvi

Lukematon viesti Kirjoittaja jarska »

40,5ha peltoa ja rapiat 500ha mettää.
Avatar
-jk-
Luokka: yli 200 hv
Viestit: 298
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 23:29
Paikkakunta: Loimaa

Lukematon viesti Kirjoittaja -jk- »

Kasvinviljelyä vajaan 80ha:n alalla.
Avatar
6265
Luokka: yli 200 hv
Viestit: 287
Liittynyt: 26 Marras 2005, 19:02
Paikkakunta: miehikkälä
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja 6265 »

peltoa n. 20 ha, mettää on tarpeeksi :wink: ja 17 lypsävää
Avatar
Jari
Luokka: >500hv
Viestit: 3510
Liittynyt: 05 Touko 2005, 10:05
Paikkakunta: K-Pohjanmaa

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

Reilu 132ha peltoa ja mettää hiukan vähemmän,navetassa lehmiä reilu parikymmentä ettei tuu aika pitkäksi.
pontus
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Tammi 2006, 09:30
Paikkakunta: kuopio

Lukematon viesti Kirjoittaja pontus »

O.J. kirjoitti:~20ha peltoa sis. vuokrapellot, vajaat 30ha kasvullista metsää, noin 8ha perinnebiotooppilaitumia, 18 lypsävää + nuorkarja + sonneja, suunnilleen 45 päätä yhteensä.

Löytyykö vielä pienempää :wink:
no kuten varmaan tiedät naapureitasikin niin huomattavasti pienempiä tiloja löytyy vielä yllättävän paljonkin...
Valmettimies
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 369
Liittynyt: 02 Heinä 2005, 19:44
Paikkakunta: Karvia

Lukematon viesti Kirjoittaja Valmettimies »

O.J. kirjoitti:~20ha peltoa sis. vuokrapellot, vajaat 30ha kasvullista metsää, noin 8ha perinnebiotooppilaitumia, 18 lypsävää + nuorkarja + sonneja, suunnilleen 45 päätä yhteensä.

Löytyykö vielä pienempää :wink:
Löytyy meillä on n.20 peltoo ja 60-70 mettää
Fiatagri
Luokka: yli 200 hv
Viestit: 268
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:20
Paikkakunta: Anjalankoski

Lukematon viesti Kirjoittaja Fiatagri »

Jos omista puhutaan niin 3 alkaa kummatkin :wink:
Avatar
Vesa
Luokka: >500hv
Viestit: 624
Liittynyt: 25 Touko 2006, 08:44
Paikkakunta: Kokkola

Lukematon viesti Kirjoittaja Vesa »

O.J. kirjoitti:
Löytyykö vielä pienempää :wink:
Löytyy...ykkösellä alkaa.

Pellot linnunsiemenellä, mansikalla, pimeällä piensiemenellä ja pikkusen ohraa joka vaihdetaan puuksi talvella. Sitte vielä kaupustellaan puuteollisuuden sivutuotetta. Tuossa yhelle miehelle hommaa. Vaimo elättää sitte palkkatyöllä perheen... :lol:
Avatar
Rubinjo
Luokka: >500hv
Viestit: 2591
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Rubinjo »

Omaa peltoa tähän vuoteen asti 0,21 ha. Nyt omaa n. 10 ha. Viljelyssä n. 60 ha. Metsää 0 ha.
Avatar
6265
Luokka: yli 200 hv
Viestit: 287
Liittynyt: 26 Marras 2005, 19:02
Paikkakunta: miehikkälä
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja 6265 »

laitetaan vielä kuva tilasta 8)
Kuva

kuvassa ei näy navettaa joka on puitten takana vasemmassa yläviistossa talosta katsoen :wink:
Viimeksi muokannut 6265, 03 Marras 2006, 20:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Fiatagri
Luokka: yli 200 hv
Viestit: 268
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:20
Paikkakunta: Anjalankoski

Lukematon viesti Kirjoittaja Fiatagri »

Komian näkönen talo :!:
Vastaa Viestiin