Hankkijan tilinhoitomaksu
Valvoja: Farmari-ryhmä
Hankkijan tilinhoitomaksu
Huomasin Agrimarketin laskussa olevan tilinhoitomaksun.
Kuitin loppusumma on n. 3000e, joten mistään "pienlaskutuslisästäkään" ei ole kysymys.
Tästä on ollut keskustelua jossain joskus. On jopa väitetty että maksu on perusteeton. Miten lie?
Kuitin loppusumma on n. 3000e, joten mistään "pienlaskutuslisästäkään" ei ole kysymys.
Tästä on ollut keskustelua jossain joskus. On jopa väitetty että maksu on perusteeton. Miten lie?
AM:n tilisopimuksen takana olevissa ehdoissa (kohta 4) lukee:
"Tilinhoitomaksu ja laskutuslisä
Tilinhoitomaksuna peritään kulloinkin Hankkija-Maatalous Oy:ssä voimassa oleva maksu, joka on tällä hetkellä 2,5€ laskusta. Hankkija-Maatalous Oy perii ja asiakas maksaa 5€:n suuruisen laskutuslisön, jos tililaskun määrä on 50€ tai pienempi."
Eli että AM:sta saa ostettua laskulle tavaraa, on tuo sopimus pitänyt tehdä ja ehdot hyväksyä. Sinnehän ne bonukset sitten meneekin...
"Tilinhoitomaksu ja laskutuslisä
Tilinhoitomaksuna peritään kulloinkin Hankkija-Maatalous Oy:ssä voimassa oleva maksu, joka on tällä hetkellä 2,5€ laskusta. Hankkija-Maatalous Oy perii ja asiakas maksaa 5€:n suuruisen laskutuslisön, jos tililaskun määrä on 50€ tai pienempi."
Eli että AM:sta saa ostettua laskulle tavaraa, on tuo sopimus pitänyt tehdä ja ehdot hyväksyä. Sinnehän ne bonukset sitten meneekin...
- Rubinjo
- Luokka: >500hv
- Viestit: 2591
- Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
- Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
- Viesti:
Tilinhoitomaksua ei tarvitse maksaa jos siitä ei ole sovittu, vaikka se siellä laskussa olisikin. Ite ei oo tullu niitä maksettua pitkään aikaan eikä nuista ole tullu mitään sanomista eikä jälkikirjeitä. Tuttu tilintarkastaaj sano joku vuos sitten et jos ei ole sovittu tuosta maksusta ni sitä ei tarvii maksaa, vähentää vaan sen summan pois loppusummasta.
Tosin ei ole kovin iso homma sanoo myyjälle et en maksa tilinhoitomaksua poista se sieltä rekisteristä.
Tosin ei ole kovin iso homma sanoo myyjälle et en maksa tilinhoitomaksua poista se sieltä rekisteristä.