Massey Ferguson 560 Hydraulipumpun ongelma?
Valvoja: Farmari-ryhmä
-
loude
- Luokka: Polkutraktori
- Viesti:
Massey Ferguson 560 Hydraulipumpun ongelma?
Mulla on Massikka vuosimallia 1981, ja siinä kiinni etukuormaaja. Siinä alkoi ongelmat siten että jouduin enemmän ja enemän lisäämään kierroksia että se jaksoi nostaa hiekkakuormaa ylös. Lopulta se ei jaksanut edes tyhjää kauhaa nostaa. Voisiko vika olla hydropumpussa? Kenties jossain muualla? Itse olen kaupunkielämään kyllästynyt "uusmaalainen" enkä tiedä oikein mitään noista maatalouskoneista. Osaisiko joku auttaa? Yksi kaveri sanoi että vika voi myös olla jossain työsylintereissäkin tai että se öljy ei vain pääse sinne sylinteriin. Massikan joutuu paloittelemaan atomeiksi ennenkuin siihen pumppuun pääsee käsiksi eikä oikein huvittaisi maksaa siitä jossei se sitte tulekkaa kuntoon. Etukuormaajassa lukee Pika-James ja on hirveen huteraa tekoa, pitäs kai vaihtaa koko kuormaaja...
Terveisiä kaikille, etenkin Kauhajokelaisille lukijoille. Olen viettänyt siellä monta kesää sukulaisten luona.
Mika
loude@nic.fi
Terveisiä kaikille, etenkin Kauhajokelaisille lukijoille. Olen viettänyt siellä monta kesää sukulaisten luona.
Mika
loude@nic.fi
- Wilpo
- Luokka: >500hv
- Viesti:
-
Murtola_Lasse
- Luokka: >500hv
- Viesti: