konekauppiaat
Valvoja: Farmari-ryhmä
konekauppiaat
Onkos foorumulaisilla tietoo kuka konejobbari ois ranskankielen taitoinen, kun nuo frasmannit ei alennu englantia käyttämään?.
Re: konekauppiaat
Tomas Kjelman puhuu sujuvasti Ranskaa. http://www.tomaskjellman.fi/
Vatasen Ari on kans varmaan kovaluu. Jos joku vaan tietäis yhteystiedot. 
Olen itse huomannut saman, ranskanmaalla olis varsin edullisia puimakoneita. Mutta harva niistä suostuu puhumaa muuta kuin ranskaa.anpu kirjoitti:Onkos foorumulaisilla tietoo kuka konejobbari ois ranskankielen taitoinen, kun nuo frasmannit ei alennu englantia käyttämään?.
Ranskassa käydessä tuli konkreettisesti huomattua kyseinen asia. Jos menet vähänkin turistin näköisenä puhumaan englantia ranskalaisille ei tule mitään vaustausta, mutta kun vaihtaa toisen naapurimaan kieleen saksaan alkaa puhe kummasti luonistamaan...hogi kirjoitti:Olen itse huomannut saman, ranskanmaalla olis varsin edullisia puimakoneita. Mutta harva niistä suostuu puhumaa muuta kuin ranskaa.anpu kirjoitti:Onkos foorumulaisilla tietoo kuka konejobbari ois ranskankielen taitoinen, kun nuo frasmannit ei alennu englantia käyttämään?.
- aurajokilaivuri
- Luokka: >500hv
Ranskassa olen yleensä aloittanut ihan suomeksi. Kun puhuu selkeästi ja käyttää vähän käsimerkkejä lisäksi, asiat ovat järjestyneet yllättävän hyvin silläkin. Suosittelen. Strateginen virhe on aloittaa englanniksi.