ilmainen virustorjunta
Valvoja: Farmari-ryhmä
ilmainen virustorjunta
mikä olis paras ilmainen virustorjunta ohjelma,nortonia käyttänyt tähän saakka.Vahenee nyt...
Re: ilmainen virustorjunta
Avast ilmaiseksi http://www.download.fi/tietoturva/virus ... t_free.cfm
Maksullinen 3:lle koneelle sis. palomuurin http://www.avast.com/en-eu/internet-security
Maksullinen 3:lle koneelle sis. palomuurin http://www.avast.com/en-eu/internet-security
Tiedä nyt siitä parhaasta, mutta täällä käytössä MS:n oma. On ollut täysin huomaamaton. Kaipa se toimii.
-
Kloppi
- Luokka: yli 300 hv
Avastia tullut kanssa käytettyä. Aviraa kokeilin yhdessä koneessa, mutta aika rasittava mainostamaan oli.
Avastia tullu käytettyä kans usiamman vuoden. Hyvä ja huomaamaton. Pistää vaan ne ilmotusikkunat virustunnistepäivityksistä ym. pois päältä nii ei tarvi muistaa koko ohjelmaa muutako kerran vuodessa päivittää avainkoodin ja sillontällön ohjelmapäivityksen asentaa.
- junttieinari
- Luokka: yli 300 hv
Yhdyn edellisiin. Avast on täälläkin käytössä ja hyvin toimii.
- 1000r
- Luokka: 50 hv., takaveto
Ennen oli Panda-ohjelma joka maksoi jotein €/vuosi nyt ollut Avast ohjelma käytössä ei takkua eikä kuormita konetta.
Avanstilla mennää.Ihan hyvin pyörii,kiitoksia vinkeistä!
-
TeamSuzuki
- Luokka: Hevosaura
Mikkisoftan oma Security Essentials.Ja kait 7 on nii hyvä palomuuri et sil pärjää.Ei ainakaan vielä mitään ongelmia.
Navetan museokoneella on Avira. Sen lisäksi vanhus jaksaa tehdä muutakin. F-Secure vei koneesta koko kapasiteetin.
Koneella käytetään pelkästään Ammua ja selainta.
Koneella käytetään pelkästään Ammua ja selainta.
Laita vielä vakoiluohjelmien varalta http://www.safer-networking.org/fi/download/index.html taustalle niin on varmaa että kone pysyy puhtaana.elias kirjoitti:Avanstilla mennää.Ihan hyvin pyörii,kiitoksia vinkeistä!
Menee vähän OT:ksi mut mul meni nyt hermot tohon OP:n verkkopalveluun. Avainluvun kun joutuu syöttämään jokaisen maksun jälkeen! Eiköhän noi pankkiohjelmat nyt ole muutenkin niin moneen kertaan varmennettu etteikö käyttö olisi varmaa. Epäilen vaan et nyt kaikki on kärsimässä ku jotkut vatiaivot antaa puhelimitse/s-postissa tunnuksiaan eteenpäin..
Täh? Ei minulla ainakaan kysy avainlukua muutako sisäänkirjautuessa. Vai onko vasta muuttunu. En oo tainnu vähään aikaan usiampaa laskua kerralla maksaakkaan.
EDIT: no niimpä oli tosiaan muuttunu kun nyt tarkistin. Menee jo kyllä liian monimutkaseksi touhu.
EDIT: no niimpä oli tosiaan muuttunu kun nyt tarkistin. Menee jo kyllä liian monimutkaseksi touhu.
Mulla ollut jo useamman kuukauden varmennus tekstiviestillä, tekstiviestissä avainlukulistan pankin numero ja oma numero pitää näpytellä että lasku lähtee tililtä. Nyt kaikilla käytössä samantyyppiset systeemit... Eipä haittaa ettei rahat lähde itsekseen kävelemään. Suuri miinus ellei itse maksa laskuja ja on töissä, noita koodeja läheteltävä laskun maksajalle ja se jurppii vankasti. Lähes samalla vaivalla näpyttelee itse ne laskut koneellegragster kirjoitti:Täh? Ei minulla ainakaan kysy avainlukua muutako sisäänkirjautuessa. Vai onko vasta muuttunu. En oo tainnu vähään aikaan usiampaa laskua kerralla maksaakkaan.
Mulla oli kanssa toi tekstiviestivarmennus jonkun aikaa käytössä mut poistin sen käytöstä tän avainlukuhässäkän takia.Jari kirjoitti:Mulla ollut jo useamman kuukauden varmennus tekstiviestillä, tekstiviestissä avainlukulistan pankin numero ja oma numero pitää näpytellä että lasku lähtee tililtä. Nyt kaikilla käytössä samantyyppiset systeemit... Eipä haittaa ettei rahat lähde itsekseen kävelemään. Suuri miinus ellei itse maksa laskuja ja on töissä, noita koodeja läheteltävä laskun maksajalle ja se jurppii vankasti. Lähes samalla vaivalla näpyttelee itse ne laskut koneellegragster kirjoitti:Täh? Ei minulla ainakaan kysy avainlukua muutako sisäänkirjautuessa. Vai onko vasta muuttunu. En oo tainnu vähään aikaan usiampaa laskua kerralla maksaakkaan.
Nordean nettipankkia pidin aiemmin monimutkaisena kun siinä on tallennettujen maksujen varmennus uloskirjauduttaessa mutta nythän se vaikuttaa suorastaan jouhevalta. Paikallisop:ssa/sp:ssa ei vastaavaa skitsoamista ole ja vakavasti on tullut mietittyä jo rahaliikenteen siirtämistä sille suunnalle...