ilmainen virustorjunta

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

elias
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

ilmainen virustorjunta

Lukematon viesti Kirjoittaja elias »

mikä olis paras ilmainen virustorjunta ohjelma,nortonia käyttänyt tähän saakka.Vahenee nyt...
FarmEvp
Luokka: Hevosaura

Re: ilmainen virustorjunta

Lukematon viesti Kirjoittaja FarmEvp »

O.J.
Luokka: >500hv

Lukematon viesti Kirjoittaja O.J. »

Tiedä nyt siitä parhaasta, mutta täällä käytössä MS:n oma. On ollut täysin huomaamaton. Kaipa se toimii.
Kloppi
Luokka: yli 300 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja Kloppi »

Avastia tullut kanssa käytettyä. Aviraa kokeilin yhdessä koneessa, mutta aika rasittava mainostamaan oli.
gragster
Luokka: 50 hv., takaveto

Lukematon viesti Kirjoittaja gragster »

Avastia tullu käytettyä kans usiamman vuoden. Hyvä ja huomaamaton. Pistää vaan ne ilmotusikkunat virustunnistepäivityksistä ym. pois päältä nii ei tarvi muistaa koko ohjelmaa muutako kerran vuodessa päivittää avainkoodin ja sillontällön ohjelmapäivityksen asentaa.
junttieinari

Lukematon viesti Kirjoittaja junttieinari »

Yhdyn edellisiin. Avast on täälläkin käytössä ja hyvin toimii.
1000r

Lukematon viesti Kirjoittaja 1000r »

Ennen oli Panda-ohjelma joka maksoi jotein €/vuosi nyt ollut Avast ohjelma käytössä ei takkua eikä kuormita konetta.
elias
Luokka: Piikkipyörätrak. 20 hv

Lukematon viesti Kirjoittaja elias »

Avanstilla mennää.Ihan hyvin pyörii,kiitoksia vinkeistä!
TeamSuzuki

Lukematon viesti Kirjoittaja TeamSuzuki »

Mikkisoftan oma Security Essentials.Ja kait 7 on nii hyvä palomuuri et sil pärjää.Ei ainakaan vielä mitään ongelmia.
Make

Lukematon viesti Kirjoittaja Make »

Navetan museokoneella on Avira. Sen lisäksi vanhus jaksaa tehdä muutakin. F-Secure vei koneesta koko kapasiteetin.
Koneella käytetään pelkästään Ammua ja selainta.
FarmEvp

Lukematon viesti Kirjoittaja FarmEvp »

elias kirjoitti:Avanstilla mennää.Ihan hyvin pyörii,kiitoksia vinkeistä!
Laita vielä vakoiluohjelmien varalta http://www.safer-networking.org/fi/download/index.html taustalle niin on varmaa että kone pysyy puhtaana.
khd

Lukematon viesti Kirjoittaja khd »

Menee vähän OT:ksi mut mul meni nyt hermot tohon OP:n verkkopalveluun. Avainluvun kun joutuu syöttämään jokaisen maksun jälkeen! Eiköhän noi pankkiohjelmat nyt ole muutenkin niin moneen kertaan varmennettu etteikö käyttö olisi varmaa. Epäilen vaan et nyt kaikki on kärsimässä ku jotkut vatiaivot antaa puhelimitse/s-postissa tunnuksiaan eteenpäin..
gragster

Lukematon viesti Kirjoittaja gragster »

Täh? Ei minulla ainakaan kysy avainlukua muutako sisäänkirjautuessa. Vai onko vasta muuttunu. En oo tainnu vähään aikaan usiampaa laskua kerralla maksaakkaan.
EDIT: no niimpä oli tosiaan muuttunu kun nyt tarkistin. Menee jo kyllä liian monimutkaseksi touhu.
Jari

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

gragster kirjoitti:Täh? Ei minulla ainakaan kysy avainlukua muutako sisäänkirjautuessa. Vai onko vasta muuttunu. En oo tainnu vähään aikaan usiampaa laskua kerralla maksaakkaan.
EDIT: no niimpä oli tosiaan muuttunu kun nyt tarkistin. Menee jo kyllä liian monimutkaseksi touhu.
Mulla ollut jo useamman kuukauden varmennus tekstiviestillä, tekstiviestissä avainlukulistan pankin numero ja oma numero pitää näpytellä että lasku lähtee tililtä. Nyt kaikilla käytössä samantyyppiset systeemit... Eipä haittaa ettei rahat lähde itsekseen kävelemään. Suuri miinus ellei itse maksa laskuja ja on töissä, noita koodeja läheteltävä laskun maksajalle ja se jurppii vankasti. Lähes samalla vaivalla näpyttelee itse ne laskut koneelle :?
khd

Lukematon viesti Kirjoittaja khd »

Jari kirjoitti:
gragster kirjoitti:Täh? Ei minulla ainakaan kysy avainlukua muutako sisäänkirjautuessa. Vai onko vasta muuttunu. En oo tainnu vähään aikaan usiampaa laskua kerralla maksaakkaan.
Mulla ollut jo useamman kuukauden varmennus tekstiviestillä, tekstiviestissä avainlukulistan pankin numero ja oma numero pitää näpytellä että lasku lähtee tililtä. Nyt kaikilla käytössä samantyyppiset systeemit... Eipä haittaa ettei rahat lähde itsekseen kävelemään. Suuri miinus ellei itse maksa laskuja ja on töissä, noita koodeja läheteltävä laskun maksajalle ja se jurppii vankasti. Lähes samalla vaivalla näpyttelee itse ne laskut koneelle :?
Mulla oli kanssa toi tekstiviestivarmennus jonkun aikaa käytössä mut poistin sen käytöstä tän avainlukuhässäkän takia.
Nordean nettipankkia pidin aiemmin monimutkaisena kun siinä on tallennettujen maksujen varmennus uloskirjauduttaessa mutta nythän se vaikuttaa suorastaan jouhevalta. Paikallisop:ssa/sp:ssa ei vastaavaa skitsoamista ole ja vakavasti on tullut mietittyä jo rahaliikenteen siirtämistä sille suunnalle...
Vastaa Viestiin