Uus pöytäkone

Keskustelua ATK laitteista ja ohjelmista. Lisäksi maatalouden kehittyvästä teknologiasta. Uusia idoita ja apuvälineitä.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
Rubinjo
Luokka: >500hv
Viestit: 2591
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 22:28
Paikkakunta: Halikko www.toivontila.fi
Viesti:

Re: Uus pöytäkone

Lukematon viesti Kirjoittaja Rubinjo »

O.J. kirjoitti:No niimpä ovat näköjään nousseet, ite ostin jokunen aika sitten tv:n ja sen kaveriksi 1.5 teran USB-kiintolevyn, maksoi noin 90€, nyt samanlaista myydään verkkokaupoissa noin 150€:n hintaan.
Tilanne taitaa olla tällä hetkellä Joulun takia "ei oo" näissä ulkosissa levyissä.
Kloppi
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 410
Liittynyt: 09 Tammi 2006, 19:56
Paikkakunta: Etelä-Pohojam'maa

Re: Uus pöytäkone

Lukematon viesti Kirjoittaja Kloppi »

Niin, ja ulkoisten levyjen hinnat pysyivät vielä jonkin aikaa normaaleina, vaikka sisäisten hinnat olivat jo nousseet, jonka jälkeen kannattikin ostaa ulkoinen asema ja ottaa sieltä se levy normaalikäyttöön.

Itsellä kävi hyvä tuuri, tilasin omaan NASsiini 4 2 teran Samsungia, ja hinta oli noin 50 euroa kappaleelta. Jo ennenkuin tilaus oli ehtinyt tulla perille, oli hinta yli tuplaantunut ja sittemmin triplaantunut. Vielä kun samassa tilauksessa tuli uuden koneen osat, ja sielläkin terainen WD niin ajoitus oli kyllä täydellinen. :) Suomessa hinnat kyllä pompsahtivat aika paljon nopeammin kuin Saksassa.
Vastaa Viestiin