Esitäytetty veroilmoitus

Keskustelua maataloustuki- / veroasioista.

Valvoja: Farmari-ryhmä

Avatar
Make
Luokka: >500hv
Viestit: 951
Liittynyt: 12 Touko 2005, 21:24

Esitäytetty veroilmoitus

Lukematon viesti Kirjoittaja Make »

Jokos on muillekin kolahdellu laatikkoon näitä esitäytettyjä? Meille tuli viimeviikolla. Maataloustuloa oli jostain löytynyt lähes 3000 € lisää siitä mitä ilmoitin. :shock: Niihin vissiinkin edelleenkin puututaan vasta syksyllä.
Avatar
O.J.
Luokka: >500hv
Viestit: 1684
Liittynyt: 01 Syys 2005, 21:42
Paikkakunta: Koillis-Savo

Lukematon viesti Kirjoittaja O.J. »

Ei oo tullut. Tämäkin uudistus hiton hieno keksintö, joillakin rupeaa oleen tähän aikaan vuodesta jo vähän kiireitä, mikäli kevät tulee normiaikaan :twisted:

Edit: Nyt tuli. Pitää verrata myöhemmin, mätkylaput kuitenkin odotettua suuruusluokkaa.
Viimeksi muokannut O.J., 11 Huhti 2006, 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Agronautti
Luokka: >500hv
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Helmi 2005, 09:39
Paikkakunta: Kymenlaakso & P-Savo
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Agronautti »

Juu, eilen tuli..
Näyttäs olevan ihan samat luvut kuin veroilmoituksessa..
Ihmeen selkeä paperi, erotellaan mitä veroja maksetaan yms.
Näkyy olevan mätkyjen maksulaputkin jo mukana.. :evil:
Avatar
turkki
Luokka: yli 300 hv
Viestit: 384
Liittynyt: 13 Heinä 2005, 12:27
Paikkakunta: Pohjanmaa

Lukematon viesti Kirjoittaja turkki »

Agronautti kirjoitti:Näkyy olevan mätkyjen maksulaputkin jo mukana.. :evil:
Veronpalautusrahoja ei näköjään ainakaan ollut mukana.. :lol:
Avatar
Maalaispoika
Luokka: >500hv
Viestit: 637
Liittynyt: 12 Elo 2005, 18:14
Paikkakunta: Jalasjärvi

Lukematon viesti Kirjoittaja Maalaispoika »

Tänään näytti tulleen, onkin sitten ensimmäinen vuosi, kun ei tullut mätkyjä.
Avatar
Jari
Luokka: >500hv
Viestit: 3510
Liittynyt: 05 Touko 2005, 10:05
Paikkakunta: K-Pohjanmaa

Lukematon viesti Kirjoittaja Jari »

Maalaispoika kirjoitti:Tänään näytti tulleen, onkin sitten ensimmäinen vuosi, kun ei tullut mätkyjä.
Joo, tärähtikin sellaiset mätkyt että ilman varautumista ois kontallaan pitkään :shock:

Noh,se on vain valtiolta otettua ilmaista lainaa eikä tullut yllätyksenä :)

Mielelläänhän noita mätkyjäkin maksaa,aiemmin ollut aina palautuksen puolella.
Avatar
Maalaispoika
Luokka: >500hv
Viestit: 637
Liittynyt: 12 Elo 2005, 18:14
Paikkakunta: Jalasjärvi

Lukematon viesti Kirjoittaja Maalaispoika »

Jari kirjoitti:Joo, tärähtikin sellaiset mätkyt että ilman varautumista ois kontallaan pitkään :shock:
Nyt vasta rupesi osumaan ennakot kohdalleen, tässä on muutama vuosi kyllä kontattu komiasti loppu- ja alkuvuodesta. No, alvia sai kyllä maksaa reilusti.
spider
Luokka: yli 100 hv
Viestit: 123
Liittynyt: 16 Marras 2005, 23:58
Paikkakunta: Länsi-Siperia

Lukematon viesti Kirjoittaja spider »

Kannattaa muuten lukea tarkkaan ja ajatuksen kanssa se lakana läpi. Niissä on esiintynyt törkeän paljon virheitä. :evil:

Lisäksi jos kellä on yritystoiminnan tuloja, niin ne eivät ole vielä millään tavalla mukana siinä verolaskelmassa, joten luvassa oleva palautus saattaa muuttua maksun puolelle syksyyn mennessä.

:? Muuten. Mikä ihmeen mätky? Eihän siinä ole kyseessä kuin liian pienet ennakot.
Avatar
Wilpo
Luokka: >500hv
Viestit: 1670
Liittynyt: 16 Joulu 2004, 20:09
Paikkakunta: Marttila www.maatalousfoorum.fi
Viesti:

Lukematon viesti Kirjoittaja Wilpo »

spider kirjoitti: :? Muuten. Mikä ihmeen mätky? Eihän siinä ole kyseessä kuin liian pienet ennakot.
Tai vastaavasti suuremmat tulot, mitä on ennakoitu. Elikkä voi siitä toisaalta olla tyytyväinenkin, kun joutuu maksamaan.
aurauskeppi

Lukematon viesti Kirjoittaja aurauskeppi »

Asiaan liittyen: kyllä kannattaa pistää ALV-ilmoitus mahdollisimman aikaisin sisään niin tulee palautuskin ekojen joukossa tilille. Toissapäivänä tuli.
Vastaa Viestiin